All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Connectivism as a Factor in the Development of Systems of Lower Secondary Education in Informatics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73583586" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73583586 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://file:///C:/Users/budive00/Desktop/Bud%C3%ADnov%C3%A1%20TVV%202017.pdf" target="_blank" >http://file:///C:/Users/budive00/Desktop/Bud%C3%ADnov%C3%A1%20TVV%202017.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2017.003" target="_blank" >10.5507/tvv.2017.003</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá tématem Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky. Koncept konektivismu se stále častěji objevuje v podmínkách českých škol a projevuje se například stále větším využíváním sociálních sítí ve vzdělávání. Tato problematika se stává s ohledem na obecnou oblibu sociálních sítí stále aktuálnější, a proto jsme se rozhodli na tuto skutečnost reagovat, a to realizací výzkumného šetření, reflektujícího využití těchto nových médií ve vzdělávání. Příspěvek předkládá dílčí cíle práce, popis předpokládaného designu výzkumu. Výzkum bude rozdělen na dvě části a to na dotazníkové šetření a experiment. Sběr dat proběhne u žáků druhého stupně základní školy Olomouckého, Jihomoravského a Zlínského kraje.

  • Czech name

    Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá tématem Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky. Koncept konektivismu se stále častěji objevuje v podmínkách českých škol a projevuje se například stále větším využíváním sociálních sítí ve vzdělávání. Tato problematika se stává s ohledem na obecnou oblibu sociálních sítí stále aktuálnější, a proto jsme se rozhodli na tuto skutečnost reagovat, a to realizací výzkumného šetření, reflektujícího využití těchto nových médií ve vzdělávání. Příspěvek předkládá dílčí cíle práce, popis předpokládaného designu výzkumu. Výzkum bude rozdělen na dvě části a to na dotazníkové šetření a experiment. Sběr dat proběhne u žáků druhého stupně základní školy Olomouckého, Jihomoravského a Zlínského kraje.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    10

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    15-20

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database