Connectivism as a Factor in the Development of Systems of Lower Secondary Education in Informatics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73583586" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73583586 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://file:///C:/Users/budive00/Desktop/Bud%C3%ADnov%C3%A1%20TVV%202017.pdf" target="_blank" >http://file:///C:/Users/budive00/Desktop/Bud%C3%ADnov%C3%A1%20TVV%202017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2017.003" target="_blank" >10.5507/tvv.2017.003</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky
Original language description
Příspěvek se zabývá tématem Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky. Koncept konektivismu se stále častěji objevuje v podmínkách českých škol a projevuje se například stále větším využíváním sociálních sítí ve vzdělávání. Tato problematika se stává s ohledem na obecnou oblibu sociálních sítí stále aktuálnější, a proto jsme se rozhodli na tuto skutečnost reagovat, a to realizací výzkumného šetření, reflektujícího využití těchto nových médií ve vzdělávání. Příspěvek předkládá dílčí cíle práce, popis předpokládaného designu výzkumu. Výzkum bude rozdělen na dvě části a to na dotazníkové šetření a experiment. Sběr dat proběhne u žáků druhého stupně základní školy Olomouckého, Jihomoravského a Zlínského kraje.
Czech name
Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky
Czech description
Příspěvek se zabývá tématem Konektivismus jako determinanta rozvoje systému nižšího sekundárního vzdělávání v oblasti informatiky. Koncept konektivismu se stále častěji objevuje v podmínkách českých škol a projevuje se například stále větším využíváním sociálních sítí ve vzdělávání. Tato problematika se stává s ohledem na obecnou oblibu sociálních sítí stále aktuálnější, a proto jsme se rozhodli na tuto skutečnost reagovat, a to realizací výzkumného šetření, reflektujícího využití těchto nových médií ve vzdělávání. Příspěvek předkládá dílčí cíle práce, popis předpokládaného designu výzkumu. Výzkum bude rozdělen na dvě části a to na dotazníkové šetření a experiment. Sběr dat proběhne u žáků druhého stupně základní školy Olomouckého, Jihomoravského a Zlínského kraje.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
15-20
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—