Analysis of educational needs of teachers of mathematics in the Olomouc region in Central Moravia
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73584291" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73584291 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza vzdělávacích potřeb učitelů matematiky Olomouckého kraje v regionu střední Moravy
Original language description
Cílem bylo identifikovat vzdělávací potřeby učitelů matematiky Olomouckého kraje. Chápeme je jako odraz současné edukační reality zprostředkované pohledem učitelů, a tudíž jsou podkladem pro koncipování další vzdělávací nabídky, kterou katedra matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (PdF UP) realizuje. Výzkumný a autorský tým byl tvořen jejími členy a dalšími odborníky z oblasti didaktiky matematiky. Šetření bylo součástí pilotní fáze projektu s pracovním názvem „Zábavná matematika“, který je na katedře matematiky řešen ve spolupráci a s finanční podporou sdružení OK4INOVACE. Jeho cílem je změna podoby matematického vzdělávání především na základních školách, neboť se domníváme, že kromě populárně-vzdělávacích aktivit, kterých se členové katedry dlouhá léta účastní nebo je přímo organizují, je cestou k efektivní změně spolupráce s učiteli, kteří v praxi působí například pomocí sběru informací a podnětů pro inovace vzdělávacího procesu budoucích i současných učitelů.
Czech name
Analýza vzdělávacích potřeb učitelů matematiky Olomouckého kraje v regionu střední Moravy
Czech description
Cílem bylo identifikovat vzdělávací potřeby učitelů matematiky Olomouckého kraje. Chápeme je jako odraz současné edukační reality zprostředkované pohledem učitelů, a tudíž jsou podkladem pro koncipování další vzdělávací nabídky, kterou katedra matematiky Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci (PdF UP) realizuje. Výzkumný a autorský tým byl tvořen jejími členy a dalšími odborníky z oblasti didaktiky matematiky. Šetření bylo součástí pilotní fáze projektu s pracovním názvem „Zábavná matematika“, který je na katedře matematiky řešen ve spolupráci a s finanční podporou sdružení OK4INOVACE. Jeho cílem je změna podoby matematického vzdělávání především na základních školách, neboť se domníváme, že kromě populárně-vzdělávacích aktivit, kterých se členové katedry dlouhá léta účastní nebo je přímo organizují, je cestou k efektivní změně spolupráce s učiteli, kteří v praxi působí například pomocí sběru informací a podnětů pro inovace vzdělávacího procesu budoucích i současných učitelů.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
3
Place of publication
—
Publisher/client name
OK4Inovace
Version
—