Success Rate in Grammar Comprehension, Token Test and Sentence Comprehension Test in Pre-School Children with Specific Language Impairment and Typical Language Development
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585367" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585367 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Úspěšnost v Porozumění gramatice, Token testu a Porozumění větám u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií a typickým jazykovým vývojem
Original language description
Výzkumu zaměřeného na vyšetření porozumění orální řeči třemi metodami se účastnilo 27 dětí, z toho 17 dětí z mateřské školy logopedické (věk 5 let 9 měsíců – 7 let 9 měsíců) a 10 dětí z mateřské školy běžného typu (věk 4 roky 6 měsíců – 6 let 9 měsíců). Sběr výzkumných dat byl autorkou příspěvku realizován v červnu 2016 v rámci dílčí části projektu IGA_PdF_2016_019. Děti z mateřské školy logopedické dosáhly průměrné úspěšnosti v Porozumění gramatice 91 %, v Token testu 70 % a v Porozumění větám 44 %, děti s typickým vývojem řeči z mateřské školy běžného typu dosáhly průměrné úspěšnosti v Porozumění gramatice 94 %, v Token testu 77 % a v Porozumění větám 59 %.
Czech name
Úspěšnost v Porozumění gramatice, Token testu a Porozumění větám u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií a typickým jazykovým vývojem
Czech description
Výzkumu zaměřeného na vyšetření porozumění orální řeči třemi metodami se účastnilo 27 dětí, z toho 17 dětí z mateřské školy logopedické (věk 5 let 9 měsíců – 7 let 9 měsíců) a 10 dětí z mateřské školy běžného typu (věk 4 roky 6 měsíců – 6 let 9 měsíců). Sběr výzkumných dat byl autorkou příspěvku realizován v červnu 2016 v rámci dílčí části projektu IGA_PdF_2016_019. Děti z mateřské školy logopedické dosáhly průměrné úspěšnosti v Porozumění gramatice 91 %, v Token testu 70 % a v Porozumění větám 44 %, děti s typickým vývojem řeči z mateřské školy běžného typu dosáhly průměrné úspěšnosti v Porozumění gramatice 94 %, v Token testu 77 % a v Porozumění větám 59 %.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Vybrané otázky logopedické teorie a praxe
ISBN
978-80-7464-961-5
Number of pages of the result
15
Pages from-to
22-36
Number of pages of the book
120
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—