All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Success Rate in Grammar Comprehension, Token Test and Sentence Comprehension Test in Pre-School Children with Specific Language Impairment and Typical Language Development

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585367" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585367 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Úspěšnost v Porozumění gramatice, Token testu a Porozumění větám u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií a typickým jazykovým vývojem

  • Original language description

    Výzkumu zaměřeného na vyšetření porozumění orální řeči třemi metodami se účastnilo 27 dětí, z toho 17 dětí z mateřské školy logopedické (věk 5 let 9 měsíců – 7 let 9 měsíců) a 10 dětí z mateřské školy běžného typu (věk 4 roky 6 měsíců – 6 let 9 měsíců). Sběr výzkumných dat byl autorkou příspěvku realizován v červnu 2016 v rámci dílčí části projektu IGA_PdF_2016_019. Děti z mateřské školy logopedické dosáhly průměrné úspěšnosti v Porozumění gramatice 91 %, v Token testu 70 % a v Porozumění větám 44 %, děti s typickým vývojem řeči z mateřské školy běžného typu dosáhly průměrné úspěšnosti v Porozumění gramatice 94 %, v Token testu 77 % a v Porozumění větám 59 %.

  • Czech name

    Úspěšnost v Porozumění gramatice, Token testu a Porozumění větám u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií a typickým jazykovým vývojem

  • Czech description

    Výzkumu zaměřeného na vyšetření porozumění orální řeči třemi metodami se účastnilo 27 dětí, z toho 17 dětí z mateřské školy logopedické (věk 5 let 9 měsíců – 7 let 9 měsíců) a 10 dětí z mateřské školy běžného typu (věk 4 roky 6 měsíců – 6 let 9 měsíců). Sběr výzkumných dat byl autorkou příspěvku realizován v červnu 2016 v rámci dílčí části projektu IGA_PdF_2016_019. Děti z mateřské školy logopedické dosáhly průměrné úspěšnosti v Porozumění gramatice 91 %, v Token testu 70 % a v Porozumění větám 44 %, děti s typickým vývojem řeči z mateřské školy běžného typu dosáhly průměrné úspěšnosti v Porozumění gramatice 94 %, v Token testu 77 % a v Porozumění větám 59 %.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Vybrané otázky logopedické teorie a praxe

  • ISBN

    978-80-7464-961-5

  • Number of pages of the result

    15

  • Pages from-to

    22-36

  • Number of pages of the book

    120

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS chapter