The Importance of Philosophy for Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585625" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585625 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Význam filosofie ve vzdělávání
Original language description
Článek prezentuje problémy postavení filosofie v systému vzdělávání s ohledem na ostatní, tzv. speciální vědy, jakož i jejich vzájemné vztahy. Jejich řešení není snadné kvůli specifické povaze filosofie. Autor, na základě svých mnohaletých zkušeností s výukou, nabízí jistá doporučení. Cílem příspěvku je přesvědčivě ukázat nezbytnost filosofického vzdělání jak pro studenty gymnázií, tak vysokých škol.
Czech name
Význam filosofie ve vzdělávání
Czech description
Článek prezentuje problémy postavení filosofie v systému vzdělávání s ohledem na ostatní, tzv. speciální vědy, jakož i jejich vzájemné vztahy. Jejich řešení není snadné kvůli specifické povaze filosofie. Autor, na základě svých mnohaletých zkušeností s výukou, nabízí jistá doporučení. Cílem příspěvku je přesvědčivě ukázat nezbytnost filosofického vzdělání jak pro studenty gymnázií, tak vysokých škol.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Civilia. Revue pro oborovou didaktiku společenských věd
ISSN
1805-3963
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
93-99
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—