Social significance of adolescence : Puberty in the viewpoint of primary school pupils in Spain
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585673" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585673 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Společenská významnost období dospívání aneb puberta z pohledu žáků primární školy ve Španělsku
Original language description
Jakou úroveň znalostí o pubertě vykazují žáci primární školy z vybraných zemí (Česká republika, Čína a Španělsko) v současnosti? Tato otázka byla základním předmětem zkoumání projektů, které na sebe kontinuálně navázaly. V tomto textu přinášíme odpověď na otázku: Jakou úroveň znalostí o pubertě vykazují vybraní žáci primární školy ve Španělsku? Příspěvek je deskripcí výzkumného šetření, které jsme realizovali ve Španělsku. Téma úrovně znalostí o pubertě u žáků primární školy kontextuálně souvisí s našimi realizovanými empirickými výzkumy (výzkumné projekty IGA_PdF_2015, IGA_PdF_2017; hlavní řešitelka doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.). Tento text popisuje pouze specifické vybrané téma, které je součástí širšího kontextu výzkumu. Didaktický test znalostí jsme využili jako výzkumnou metodu ke zjištění znalostí o pubertě u žáků primární školy. Deskripci jako popisnou metodu zkoumání skutečností. Výsledky šetření u vybraných žáků primární školy z Madridu přinesly zjištění o vysoké úrovni znalostí o pubertě, a to v téměř ve všech zjišťovaných položkách.
Czech name
Společenská významnost období dospívání aneb puberta z pohledu žáků primární školy ve Španělsku
Czech description
Jakou úroveň znalostí o pubertě vykazují žáci primární školy z vybraných zemí (Česká republika, Čína a Španělsko) v současnosti? Tato otázka byla základním předmětem zkoumání projektů, které na sebe kontinuálně navázaly. V tomto textu přinášíme odpověď na otázku: Jakou úroveň znalostí o pubertě vykazují vybraní žáci primární školy ve Španělsku? Příspěvek je deskripcí výzkumného šetření, které jsme realizovali ve Španělsku. Téma úrovně znalostí o pubertě u žáků primární školy kontextuálně souvisí s našimi realizovanými empirickými výzkumy (výzkumné projekty IGA_PdF_2015, IGA_PdF_2017; hlavní řešitelka doc. PaedDr. Miluše Rašková, Ph.D.). Tento text popisuje pouze specifické vybrané téma, které je součástí širšího kontextu výzkumu. Didaktický test znalostí jsme využili jako výzkumnou metodu ke zjištění znalostí o pubertě u žáků primární školy. Deskripci jako popisnou metodu zkoumání skutečností. Výsledky šetření u vybraných žáků primární školy z Madridu přinesly zjištění o vysoké úrovni znalostí o pubertě, a to v téměř ve všech zjišťovaných položkách.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Civilia. Revue pro oborovou didaktiku společenských věd
ISSN
1805-3963
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
21
Pages from-to
18-38
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—