Aspects of reading in children in the first grade of elementary school
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585762" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585762 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy
Original language description
Předkládaná monografie se zabývá úspěšností žáků na konci první třídy základní školy v oblasti čtenářské gramotnosti. Cílem základního vzdělávání je u žáků rozvíjet čtenářskou dovednost prostřednictvím klíčových kompetencí jako cílových kategorií ve vzdělávání. Autoři monografie se zaměřili na výukovou metodu, kterou je elementární čtení a psaní vyučováno v první třídě a zda má zvolená metoda vliv na porozumění textu v rámci čtenářské gramotnosti. Byly porovnávány čtenářské dovednosti žáků prostřednictvím tří vyučovacích metod, a to analyticko - syntetické metody, genetické metody a metody SFUMATO. Prostřednictvím didaktického testu bylo zjišťováno, která z metod více podporuje čtení s porozuměním u začínajících čtenářů.
Czech name
Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy
Czech description
Předkládaná monografie se zabývá úspěšností žáků na konci první třídy základní školy v oblasti čtenářské gramotnosti. Cílem základního vzdělávání je u žáků rozvíjet čtenářskou dovednost prostřednictvím klíčových kompetencí jako cílových kategorií ve vzdělávání. Autoři monografie se zaměřili na výukovou metodu, kterou je elementární čtení a psaní vyučováno v první třídě a zda má zvolená metoda vliv na porozumění textu v rámci čtenářské gramotnosti. Byly porovnávány čtenářské dovednosti žáků prostřednictvím tří vyučovacích metod, a to analyticko - syntetické metody, genetické metody a metody SFUMATO. Prostřednictvím didaktického testu bylo zjišťováno, která z metod více podporuje čtení s porozuměním u začínajících čtenářů.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-5236-4
Number of pages
97
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—