All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Aspects of reading in children in the first grade of elementary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585762" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585762 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy

  • Original language description

    Předkládaná monografie se zabývá úspěšností žáků na konci první třídy základní školy v oblasti čtenářské gramotnosti. Cílem základního vzdělávání je u žáků rozvíjet čtenářskou dovednost prostřednictvím klíčových kompetencí jako cílových kategorií ve vzdělávání. Autoři monografie se zaměřili na výukovou metodu, kterou je elementární čtení a psaní vyučováno v první třídě a zda má zvolená metoda vliv na porozumění textu v rámci čtenářské gramotnosti. Byly porovnávány čtenářské dovednosti žáků prostřednictvím tří vyučovacích metod, a to analyticko - syntetické metody, genetické metody a metody SFUMATO. Prostřednictvím didaktického testu bylo zjišťováno, která z metod více podporuje čtení s porozuměním u začínajících čtenářů.

  • Czech name

    Aspekty čtenářství žáků elementárního ročníku základní školy

  • Czech description

    Předkládaná monografie se zabývá úspěšností žáků na konci první třídy základní školy v oblasti čtenářské gramotnosti. Cílem základního vzdělávání je u žáků rozvíjet čtenářskou dovednost prostřednictvím klíčových kompetencí jako cílových kategorií ve vzdělávání. Autoři monografie se zaměřili na výukovou metodu, kterou je elementární čtení a psaní vyučováno v první třídě a zda má zvolená metoda vliv na porozumění textu v rámci čtenářské gramotnosti. Byly porovnávány čtenářské dovednosti žáků prostřednictvím tří vyučovacích metod, a to analyticko - syntetické metody, genetické metody a metody SFUMATO. Prostřednictvím didaktického testu bylo zjišťováno, která z metod více podporuje čtení s porozuměním u začínajících čtenářů.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-5236-4

  • Number of pages

    97

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book