Creating a research tool as a means of assessing social readiness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585871" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585871 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tvorba výzkumného nástroje jako prostředku posuzování sociální připravenosti
Original language description
Aktuální oblastí nejenom pro praxi, ale i pro vědecká zkoumání je v současné době připravenost dítěte na zahájení povinné školní docházky. Jedna z důležitých oblastí připravenosti na školní docházku je sociální připravenost dětí, která velmi úzce souvisí s úrovní sociálních dovedností. V současnosti ale chybí výzkumy, které by se právě věnovaly oblasti sociální připravenosti. Monografie proto poukazuje na aktuálnost této problematiky. Prvních pět kapitol tvoří teoretické východisko pro poslední kapitolu, která je věnována výzkumu. Monografie se věnuje jak metodám a postupům tvorby výzkumného nástroje, tak oblastem vývoje dítěte předškolního věku se zaměřením na diagnostiku sociální připravenosti. Výzkum je zaměřen na diagnostické záznamové archy a jejich analýzu.
Czech name
Tvorba výzkumného nástroje jako prostředku posuzování sociální připravenosti
Czech description
Aktuální oblastí nejenom pro praxi, ale i pro vědecká zkoumání je v současné době připravenost dítěte na zahájení povinné školní docházky. Jedna z důležitých oblastí připravenosti na školní docházku je sociální připravenost dětí, která velmi úzce souvisí s úrovní sociálních dovedností. V současnosti ale chybí výzkumy, které by se právě věnovaly oblasti sociální připravenosti. Monografie proto poukazuje na aktuálnost této problematiky. Prvních pět kapitol tvoří teoretické východisko pro poslední kapitolu, která je věnována výzkumu. Monografie se věnuje jak metodám a postupům tvorby výzkumného nástroje, tak oblastem vývoje dítěte předškolního věku se zaměřením na diagnostiku sociální připravenosti. Výzkum je zaměřen na diagnostické záznamové archy a jejich analýzu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-5268-5
Number of pages
112
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—