All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Creating a research tool as a means of assessing social readiness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F17%3A73585871" target="_blank" >RIV/61989592:15410/17:73585871 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tvorba výzkumného nástroje jako prostředku posuzování sociální připravenosti

  • Original language description

    Aktuální oblastí nejenom pro praxi, ale i pro vědecká zkoumání je v současné době připravenost dítěte na zahájení povinné školní docházky. Jedna z důležitých oblastí připravenosti na školní docházku je sociální připravenost dětí, která velmi úzce souvisí s úrovní sociálních dovedností. V současnosti ale chybí výzkumy, které by se právě věnovaly oblasti sociální připravenosti. Monografie proto poukazuje na aktuálnost této problematiky. Prvních pět kapitol tvoří teoretické východisko pro poslední kapitolu, která je věnována výzkumu. Monografie se věnuje jak metodám a postupům tvorby výzkumného nástroje, tak oblastem vývoje dítěte předškolního věku se zaměřením na diagnostiku sociální připravenosti. Výzkum je zaměřen na diagnostické záznamové archy a jejich analýzu.

  • Czech name

    Tvorba výzkumného nástroje jako prostředku posuzování sociální připravenosti

  • Czech description

    Aktuální oblastí nejenom pro praxi, ale i pro vědecká zkoumání je v současné době připravenost dítěte na zahájení povinné školní docházky. Jedna z důležitých oblastí připravenosti na školní docházku je sociální připravenost dětí, která velmi úzce souvisí s úrovní sociálních dovedností. V současnosti ale chybí výzkumy, které by se právě věnovaly oblasti sociální připravenosti. Monografie proto poukazuje na aktuálnost této problematiky. Prvních pět kapitol tvoří teoretické východisko pro poslední kapitolu, která je věnována výzkumu. Monografie se věnuje jak metodám a postupům tvorby výzkumného nástroje, tak oblastem vývoje dítěte předškolního věku se zaměřením na diagnostiku sociální připravenosti. Výzkum je zaměřen na diagnostické záznamové archy a jejich analýzu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-5268-5

  • Number of pages

    112

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book