All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Representation of Shoa and Holocaust Terms in Selected Curriculum Documents

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73587600" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73587600 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zastoupení termínů šoa a holokaust ve vybraných kurikulárních dokumentech

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá mírou zastoupení termínů šoa a holokaust ve vybraných kurikulárních dokumentech. Důraz je kladen na kurikulum izraelské, které lze svou strukturou vzhledem k vymezeným termínům považovat za vzorové. Izraelské kurikulum je v příspěvku komparováno s vybranými českými kurikulárními dokumenty. Zjištěné diference se pokoušíme vysvětlit v návaznosti na potřeby států s ohledem na historické, společenské a geografické aspekty. Teoretická báze výkladu o uplatnění pojmů ve světových kurikulárních dokumentech je tvořena myšlenkami vybraných světových odborníků v dané oblasti. Na podkladě jejich idejí se snažíme explikovat aktuálnost definované problematiky a s tím související značnou potřebnost pro její implementaci do českých kurikulárních dokumentů.

  • Czech name

    Zastoupení termínů šoa a holokaust ve vybraných kurikulárních dokumentech

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá mírou zastoupení termínů šoa a holokaust ve vybraných kurikulárních dokumentech. Důraz je kladen na kurikulum izraelské, které lze svou strukturou vzhledem k vymezeným termínům považovat za vzorové. Izraelské kurikulum je v příspěvku komparováno s vybranými českými kurikulárními dokumenty. Zjištěné diference se pokoušíme vysvětlit v návaznosti na potřeby států s ohledem na historické, společenské a geografické aspekty. Teoretická báze výkladu o uplatnění pojmů ve světových kurikulárních dokumentech je tvořena myšlenkami vybraných světových odborníků v dané oblasti. Na podkladě jejich idejí se snažíme explikovat aktuálnost definované problematiky a s tím související značnou potřebnost pro její implementaci do českých kurikulárních dokumentů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    QUAERE 2018

  • ISBN

    978-80-87952-26-9

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    802-809

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Jun 27, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article