Computer games in the context of leisure activities among secondary school students in grade 3 in the Czech republic.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73588668" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73588668 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=20395" target="_blank" >http://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=a&ID=20395</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Počítačové hry v kontextu volnočasových aktivit žáků 3. ročníků středních škol v České republice
Original language description
Počítačové hry jsou v současnosti nedílnou součástí volnočasových aktivit především dětí, mládeže, a dospívajících, ale také se najde nemalý počet příznivců počítačových her mezi dospělými. Prezentovaný článek popisuje dílčí výsledky výzkumného šetření, které proběhlo ve dvou etapách na středních školách v Olomouckém, Pardubickém, Moravskoslezském, Zlínském a Jihomoravském kraji v České republice. Kvantitativní výzkumné šetření probíhalo formou dotazníku v letech 2016 a 2018. V první etapě se účastnilo 1393 žáků z 22 různých středních škol. Z toho bylo 10 gymnázií. Druhá etapa výzkumu probíhala pouze za účasti gymnázií, které byly totožné jako v první etapě a počet respondentů činil 529 žáků. Cílem bylo zjistit, jakou roli hrají počítačové hry ve volnočasových aktivitách žáků 3. ročníků středních škol.
Czech name
Počítačové hry v kontextu volnočasových aktivit žáků 3. ročníků středních škol v České republice
Czech description
Počítačové hry jsou v současnosti nedílnou součástí volnočasových aktivit především dětí, mládeže, a dospívajících, ale také se najde nemalý počet příznivců počítačových her mezi dospělými. Prezentovaný článek popisuje dílčí výsledky výzkumného šetření, které proběhlo ve dvou etapách na středních školách v Olomouckém, Pardubickém, Moravskoslezském, Zlínském a Jihomoravském kraji v České republice. Kvantitativní výzkumné šetření probíhalo formou dotazníku v letech 2016 a 2018. V první etapě se účastnilo 1393 žáků z 22 různých středních škol. Z toho bylo 10 gymnázií. Druhá etapa výzkumu probíhala pouze za účasti gymnázií, které byly totožné jako v první etapě a počet respondentů činil 529 žáků. Cílem bylo zjistit, jakou roli hrají počítačové hry ve volnočasových aktivitách žáků 3. ročníků středních škol.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Volume of the periodical
7
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
4
Pages from-to
22-25
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—