All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Interdisciplinary relations with mathematics - Mathematics around us: Golden ratio and Fibonacci sequence

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73590238" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73590238 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.pdf.upol.cz/fileadmin/userdata/PdF/VaV/2018/odborne_seminare/Nocar_Mezipredmetove_vztahy_s_matematikou_-_matematika_kolem_nas.pdf" target="_blank" >https://www.pdf.upol.cz/fileadmin/userdata/PdF/VaV/2018/odborne_seminare/Nocar_Mezipredmetove_vztahy_s_matematikou_-_matematika_kolem_nas.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Mezipředmětové vztahy s matematikou - matematika kolem nás: Zlatý řez a Fibonacciho posloupnost

  • Original language description

    Seznámení s poměrně častým výskytem jednoho zajímavého čísla v přírodě. Toto číslo také úzce souvisí s dalšími velmi známými čísly (čísla Fibonacciho posloupnosti) a vyjadřuje poměr zlatého řezu, proto je někdy nazýváno „zlaté číslo“, „zlatý řez“ nebo někdy též „božská proporce“. Ukázky některých konkrétních příkladů této proporce v přírodě. Poukážeme tak na jednu z možností interdisciplinárního přístupu ve vzdělávání. Daná problematika souvisí s různými vzdělávacími oblastmi Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání: Matematika a její aplikace, Člověk a příroda, Člověk a jeho svět.

  • Czech name

    Mezipředmětové vztahy s matematikou - matematika kolem nás: Zlatý řez a Fibonacciho posloupnost

  • Czech description

    Seznámení s poměrně častým výskytem jednoho zajímavého čísla v přírodě. Toto číslo také úzce souvisí s dalšími velmi známými čísly (čísla Fibonacciho posloupnosti) a vyjadřuje poměr zlatého řezu, proto je někdy nazýváno „zlaté číslo“, „zlatý řez“ nebo někdy též „božská proporce“. Ukázky některých konkrétních příkladů této proporce v přírodě. Poukážeme tak na jednu z možností interdisciplinárního přístupu ve vzdělávání. Daná problematika souvisí s různými vzdělávacími oblastmi Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání: Matematika a její aplikace, Člověk a příroda, Člověk a jeho svět.

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

  • Publisher/client name

  • Version

  • Carrier ID