All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Assessment of Gross Motor Skills among Preschool Children

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F18%3A73592136" target="_blank" >RIV/61989592:15410/18:73592136 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://files.pedagogikadsp.cz/200000114-2719328133/Sbornik%20online.pdf" target="_blank" >http://files.pedagogikadsp.cz/200000114-2719328133/Sbornik%20online.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení hrubé motoriky u dětí předškolního věku

  • Original language description

    Pilotní studie se zabývá testováním, hodnocením a následným ověřováním možnosti využití testu hrubě motorického vývoje Test of Gross Motor Development-2 (Ulrich, 2000) u českých dětí předškolního věku. Hodnocení hrubé motoriky je široce používaný způsob stanovení míry a úrovně růstu a rozvoje v raném dětství. Cílem příspěvku bylo předložit teoretická východiska k řešení problematiky významu motoriky dítěte. Výzkumný vzorek tvořilo 52 5letých dětí. Jako výzkumná metoda byl zvolen TGMD-2, který hodnotí úroveň hrubé motoriky pomocí dvou subtestů: lokomočních a manipulačních dovedností.

  • Czech name

    Hodnocení hrubé motoriky u dětí předškolního věku

  • Czech description

    Pilotní studie se zabývá testováním, hodnocením a následným ověřováním možnosti využití testu hrubě motorického vývoje Test of Gross Motor Development-2 (Ulrich, 2000) u českých dětí předškolního věku. Hodnocení hrubé motoriky je široce používaný způsob stanovení míry a úrovně růstu a rozvoje v raném dětství. Cílem příspěvku bylo předložit teoretická východiska k řešení problematiky významu motoriky dítěte. Výzkumný vzorek tvořilo 52 5letých dětí. Jako výzkumná metoda byl zvolen TGMD-2, který hodnotí úroveň hrubé motoriky pomocí dvou subtestů: lokomočních a manipulačních dovedností.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XII

  • ISBN

    978-80-244-5278-4

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    8-16

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Nov 8, 2016

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article