All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Comunication, Social Skills and its Development in Children with Autism Spectrum Disorder Focused on Pragmatic Language Level

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73593345" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73593345 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://psych.upol.cz/fileadmin/userdata/FF/katedry/pch/verejnosti/konference/2019_konecna__1_.pdf" target="_blank" >https://psych.upol.cz/fileadmin/userdata/FF/katedry/pch/verejnosti/konference/2019_konecna__1_.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikace, sociální dovednosti a jejich vývoj u dětí s poruchou autistického spektra se zaměřením na pragmatickou jazykovou rovinu

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá vývojem komunikace a sociálních dovedností u dvou chlapců a jedné dívky předškolního a mladšího školního věku s diagnózou dětského autismu. Schopnosti dětí byly hodnoceny třemi hodnotícími materiály určenými dětem s poruchami autistického spektra. Hodnocení probíhalo ve třech etapách. Získané závěry vývoje schopností dětí nelze souhrnně generalizovat, avšak jistý vývoj lze sledovat u každého z nich ve většině položek ze sledovaných oblastí. Jediným společným výsledkem dětí byla neschopnost vykonat jeden ze subtestů, který je součástí jednoho z použitých testových materiálů. Jedná se o rozlišování vizuálních schémat, u kterého se předpokládá schopnost fixace pohledu na obrázky a pochopení instrukce.

  • Czech name

    Komunikace, sociální dovednosti a jejich vývoj u dětí s poruchou autistického spektra se zaměřením na pragmatickou jazykovou rovinu

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá vývojem komunikace a sociálních dovedností u dvou chlapců a jedné dívky předškolního a mladšího školního věku s diagnózou dětského autismu. Schopnosti dětí byly hodnoceny třemi hodnotícími materiály určenými dětem s poruchami autistického spektra. Hodnocení probíhalo ve třech etapách. Získané závěry vývoje schopností dětí nelze souhrnně generalizovat, avšak jistý vývoj lze sledovat u každého z nich ve většině položek ze sledovaných oblastí. Jediným společným výsledkem dětí byla neschopnost vykonat jeden ze subtestů, který je součástí jednoho z použitých testových materiálů. Jedná se o rozlišování vizuálních schémat, u kterého se předpokládá schopnost fixace pohledu na obrázky a pochopení instrukce.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    PhD existence. IX. Cesko-slovenská konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech

  • ISBN

    978-80-244-5544-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    127-136

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 21, 2019

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article