All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The development of the creative thinking through the texts with the historical topics in the literary lessons

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73594623" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73594623 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj tvořivého myšlení při práci s texty s historickou tematikou v hodinách literární výchovy

  • Original language description

    Přechod z prvního na druhý stupeň základní školy přináší pro žáky změny i v pojetí literární výchovy. V čítankách se objevují neintencionální texty, převládá frontální výuka. V příspěvku se věnujeme problematice rozvoje tvořivého myšlení v literární výchově prostřednictvím práce s texty s historickou tematikou. Zaměřujeme se na způsob podpory tvořivé aktivnosti žáka skrze metody tvůrčího psaní a projektové výuky na druhém stupni základního vzdělávání. Inspiraci nacházíme převážně v zahraniční literatuře.

  • Czech name

    Rozvoj tvořivého myšlení při práci s texty s historickou tematikou v hodinách literární výchovy

  • Czech description

    Přechod z prvního na druhý stupeň základní školy přináší pro žáky změny i v pojetí literární výchovy. V čítankách se objevují neintencionální texty, převládá frontální výuka. V příspěvku se věnujeme problematice rozvoje tvořivého myšlení v literární výchově prostřednictvím práce s texty s historickou tematikou. Zaměřujeme se na způsob podpory tvořivé aktivnosti žáka skrze metody tvůrčího psaní a projektové výuky na druhém stupni základního vzdělávání. Inspiraci nacházíme převážně v zahraniční literatuře.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inovatívne trendy v odborových didaktikách. Prepojenie teórie a praxe výučbových stratégií kritického a tvorivého myslenia

  • ISBN

    978-80-558-1408-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    652-657

  • Publisher name

    Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    Nov 21, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article