Creative Technical Activities and Pupils Creativity in the Context of Gender
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73596035" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73596035 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2019/02/02.pdf" target="_blank" >https://www.jtie.upol.cz/pdfs/jti/2019/02/02.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/jtie.2020.001" target="_blank" >10.5507/jtie.2020.001</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Tvůrčí technické činnosti a tvořivost žáků ZŠ z pohledu genderu
Original language description
Článek se zabývá problematikou technicky tvořivých činností žáků základní školy. Cílem je prezentovat teoretická východiska technické tvořivosti žáků základní školy a v návaznosti na ně předložit dílčí výsledky pilotáže mapující přístupy učitelů k realizaci tvořivě technických činností v kontextu genderové příslušnosti. V návaznosti na plánované změny kurikula a vytváření nové koncepce vhodného vzdělávacího obsahu technické výchovy bylo naší snahou zjistit, zda a popřípadě jak učitelé pracují s individuálními preferencemi žáků s ohledem na jejich genderovou příslušnost. Na základě výzkumné sondy jsme identifikovali nejvýznamnější faktory ovlivňující motivaci žáka.
Czech name
Tvůrčí technické činnosti a tvořivost žáků ZŠ z pohledu genderu
Czech description
Článek se zabývá problematikou technicky tvořivých činností žáků základní školy. Cílem je prezentovat teoretická východiska technické tvořivosti žáků základní školy a v návaznosti na ně předložit dílčí výsledky pilotáže mapující přístupy učitelů k realizaci tvořivě technických činností v kontextu genderové příslušnosti. V návaznosti na plánované změny kurikula a vytváření nové koncepce vhodného vzdělávacího obsahu technické výchovy bylo naší snahou zjistit, zda a popřípadě jak učitelé pracují s individuálními preferencemi žáků s ohledem na jejich genderovou příslušnost. Na základě výzkumné sondy jsme identifikovali nejvýznamnější faktory ovlivňující motivaci žáka.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of Technology and Information Education (online)
ISSN
1803-6805
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
18-29
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—