Development of Pupil with Multiply Disability in the Context of Basal Stimulation and the Multisensory Environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73597502" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73597502 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí
Original language description
Setkávání se, komunikace a práce s žákem s kombinovaným postižením může pro pedagoga znamenat příležitost ke vzájemnému obohacení stejně jako výzvu. S respektem k holistickému pojetí osobnosti každého z nás, tedy i žáka s kombinovaným postižením, docházíme při své praxi k základní otázce: Jaký přístup k žákovi zvolit, aby byl zachován respekt, úcta k člověku a zároveň jsme dosáhli maximálního možného rozvoje žáka? Jednou z možných odpovědí je koncept bazální stimulace a využití multismyslového prostředí.
Czech name
Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí
Czech description
Setkávání se, komunikace a práce s žákem s kombinovaným postižením může pro pedagoga znamenat příležitost ke vzájemnému obohacení stejně jako výzvu. S respektem k holistickému pojetí osobnosti každého z nás, tedy i žáka s kombinovaným postižením, docházíme při své praxi k základní otázce: Jaký přístup k žákovi zvolit, aby byl zachován respekt, úcta k člověku a zároveň jsme dosáhli maximálního možného rozvoje žáka? Jednou z možných odpovědí je koncept bazální stimulace a využití multismyslového prostředí.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MMK 2019
ISBN
978-80-87952-31-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
583-590
Publisher name
Magnanimitas
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Dec 16, 2019
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—