Development of a pupil with multiple disabilities in the context of basal stimulation and multisensory environment
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73597991" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73597991 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.grantjournal.com/issue/0802/PDF/0802.pdf" target="_blank" >http://www.grantjournal.com/issue/0802/PDF/0802.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí
Original language description
Setkávání se, komunikace a práce s žákem s kombinovaným postižením může pro pedagoga znamenat příležitost ke vzájemnému obohacení stejně jako výzvu. S respektem k holistickému pojetí osobnosti každého z nás, tedy i žáka s kombinovaným postižením, docházíme při své praxi k základní otázce: Jaký přístup k žákovi zvolit, aby byl zachován respekt, úcta k člověku a zároveň jsme dosáhli maximálního možného rozvoje žáka? Jednou z možných odpovědí je koncept bazální stimulace a využití multismyslového prostředí.
Czech name
Rozvoj žáka s kombinovaným postižením v kontextu bazální stimulace a multismyslového prostředí
Czech description
Setkávání se, komunikace a práce s žákem s kombinovaným postižením může pro pedagoga znamenat příležitost ke vzájemnému obohacení stejně jako výzvu. S respektem k holistickému pojetí osobnosti každého z nás, tedy i žáka s kombinovaným postižením, docházíme při své praxi k základní otázce: Jaký přístup k žákovi zvolit, aby byl zachován respekt, úcta k člověku a zároveň jsme dosáhli maximálního možného rozvoje žáka? Jednou z možných odpovědí je koncept bazální stimulace a využití multismyslového prostředí.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Grant journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
78-81
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—