All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Health literacy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73600253" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73600253 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zdravotní gramotnost

  • Original language description

    V úvodu interaktivní přednášky (workshopu) byly účastníkům představeny stěžejní oblasti podpory zdraví a optimálního způsobu životního stylu s cílem vytvoření vazby na oblast výchovu ke zdraví a zdravotní gramotnost. Jednalo se tato témata: Zdraví, nemoc a jejich současné pojetí. Determinanty zdraví a faktory a postoje k životnímu stylu. Výchova ke zdraví v kurikulárních dokumentech. Zdravotní gramotnost a její význam pro aktivní přístup ke zdraví. Specifické oblasti zdravotní gramotnosti a vybrané faktory životního stylu (s důrazem na oblast výživy a stravovacích návyků). Workshop byl dále veden interaktivní formou za využití edukačních materiálů Státního zdravotního ústavu a dalších subjektů. Účastníci následně vytvářeli, s využitím pomůcek (maket) jednotlivých potravin optimální a nevhodnou výživovou pyramidu, návrhy složení porcí přijímaných během dne a dále sami uváděli konkrétní příklady možných situací ve třídě se společnou volbou optimálních způsobů řešení. Na modelových příkladech byly diskutovány principy efektivní komunikace, jako nezbytné podmínky řízení heterogenní skupiny žáků. Na závěr setkání proběhla evaluace účastníky workshopu.

  • Czech name

    Zdravotní gramotnost

  • Czech description

    V úvodu interaktivní přednášky (workshopu) byly účastníkům představeny stěžejní oblasti podpory zdraví a optimálního způsobu životního stylu s cílem vytvoření vazby na oblast výchovu ke zdraví a zdravotní gramotnost. Jednalo se tato témata: Zdraví, nemoc a jejich současné pojetí. Determinanty zdraví a faktory a postoje k životnímu stylu. Výchova ke zdraví v kurikulárních dokumentech. Zdravotní gramotnost a její význam pro aktivní přístup ke zdraví. Specifické oblasti zdravotní gramotnosti a vybrané faktory životního stylu (s důrazem na oblast výživy a stravovacích návyků). Workshop byl dále veden interaktivní formou za využití edukačních materiálů Státního zdravotního ústavu a dalších subjektů. Účastníci následně vytvářeli, s využitím pomůcek (maket) jednotlivých potravin optimální a nevhodnou výživovou pyramidu, návrhy složení porcí přijímaných během dne a dále sami uváděli konkrétní příklady možných situací ve třídě se společnou volbou optimálních způsobů řešení. Na modelových příkladech byly diskutovány principy efektivní komunikace, jako nezbytné podmínky řízení heterogenní skupiny žáků. Na závěr setkání proběhla evaluace účastníky workshopu.

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Olomouc

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    20

  • Foreign attendee count

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce