All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Online Cloud Environments for Teaching Computer Science and Robotics at Elementary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601492" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601492 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2020.pdf" target="_blank" >http://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Online cloudové prostředí pro výuku informatiky a robotiky na ZŠ

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o praktických zkušenostech učitelů s teoretickou přípravou studentů na výuku robotiky a o prerekvizitách, které studenti musí splňovat pro úspěšnou participaci ve výuce robotiky. Základním tématem je přehled prostředí, které učitelé mohou využívat k výuce programování a porovnání těchto prostředí s ohledem na návaznost vlastní výukou programovatelné robotiky. Příspěvek zároveň nabízí příklady možnosti implementace edukační robotiky, využívající teoretických přístupů konstruktivismu a konstrukcionismu do koncepce výuky technických, technologických a informatických předmětů.

  • Czech name

    Online cloudové prostředí pro výuku informatiky a robotiky na ZŠ

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o praktických zkušenostech učitelů s teoretickou přípravou studentů na výuku robotiky a o prerekvizitách, které studenti musí splňovat pro úspěšnou participaci ve výuce robotiky. Základním tématem je přehled prostředí, které učitelé mohou využívat k výuce programování a porovnání těchto prostředí s ohledem na návaznost vlastní výukou programovatelné robotiky. Příspěvek zároveň nabízí příklady možnosti implementace edukační robotiky, využívající teoretických přístupů konstruktivismu a konstrukcionismu do koncepce výuky technických, technologických a informatických předmětů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DIDINFO 2020 - Sborník konference

  • ISBN

    978-80-7494-532-8

  • ISSN

    2454-051X

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    "197 "- 203

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Feb 12, 2020

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article