Developing Reading Literacy of Informative Texts
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73601538" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73601538 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333181424" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333181424</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvoj čtenářské gramotnosti na úrovni textů stylů věcné komunikace
Original language description
Tento příspěvek se věnuje plánovanému experimentu, který bude zaměřen na rozvoj úrovně čtenářské gramotnosti v rámci textů stylů věcné komunikace. S texty stylů věcné komunikace nejsou totiž žáci zvyklí pracovat, tyto druhy textů nebývají zastoupeny ve výzkumech, studiích ani pracích. Cílem experimentu bude ověřit, jak moc velký vliv má práce s texty stylů věcné komunikace v rámci hodin českého jazyka na celkový rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků prvního stupně základních škol (4. ročník). Budeme srovnávat třídy, ve kterých proběhne kontinuální práce s texty informativního charakteru a třídy, ve kterých se práce s těmito texty nebude uskutečňovat.
Czech name
Rozvoj čtenářské gramotnosti na úrovni textů stylů věcné komunikace
Czech description
Tento příspěvek se věnuje plánovanému experimentu, který bude zaměřen na rozvoj úrovně čtenářské gramotnosti v rámci textů stylů věcné komunikace. S texty stylů věcné komunikace nejsou totiž žáci zvyklí pracovat, tyto druhy textů nebývají zastoupeny ve výzkumech, studiích ani pracích. Cílem experimentu bude ověřit, jak moc velký vliv má práce s texty stylů věcné komunikace v rámci hodin českého jazyka na celkový rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků prvního stupně základních škol (4. ročník). Budeme srovnávat třídy, ve kterých proběhne kontinuální práce s texty informativního charakteru a třídy, ve kterých se práce s těmito texty nebude uskutečňovat.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XIV
ISBN
978-80-244-5682-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
66-74
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 7, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—