All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Implementation of the Shoah Theme un the Teaching of Literary Educationat the Lower-Secondary School:Presentation of the Resultsof the Third Phase of the Research

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73602795" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73602795 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333182681" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333182681</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základní školy: prezentace výsledků třetí fáze výzkumného šetření

  • Original language description

    Příspěvek prezentuje výsledky poslední fáze výzkumného šetření, které se zabývá názory učitelů Českého jazyka a literatury na implementaci tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol. V úvodu článku krátce vymezíme aktuálnost problematiky šoa pro současnou společnost a terminologicky příspěvek vymezíme. Po prezentaci metodologie komplexního výzkumného šetření představíme výsledky polostrukturovaných rozhovorů – hlavního výzkumného nástroje poslední fáze výzkumu smíšeného designu.

  • Czech name

    Implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základní školy: prezentace výsledků třetí fáze výzkumného šetření

  • Czech description

    Příspěvek prezentuje výsledky poslední fáze výzkumného šetření, které se zabývá názory učitelů Českého jazyka a literatury na implementaci tematiky šoa do výuky literární výchovy na druhém stupni základních škol. V úvodu článku krátce vymezíme aktuálnost problematiky šoa pro současnou společnost a terminologicky příspěvek vymezíme. Po prezentaci metodologie komplexního výzkumného šetření představíme výsledky polostrukturovaných rozhovorů – hlavního výzkumného nástroje poslední fáze výzkumu smíšeného designu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Recenzovaný sborník příspěvků mezinárodní vědecké konference MMK 2020.

  • ISBN

    978-80-87952-33-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    394-400

  • Publisher name

    Magnanimitas

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 14, 2020

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article