Selected Factors for the Implementation of the Shoah Theme in Literary Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73594614" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73594614 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
K vybraným faktorům implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy
Original language description
Předkládaný příspěvek si klade za cíl představit vybrané výsledky první fáze výzkumného šetření, které se zabývá názory učitelů literární výchovy na druhém stupni základních škol na implementaci tematiky šoa do výuky jedné složky vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. První výzkumná fáze má kvalitativní charakter. Na základě polostrukturovaných interview byly sledovány zejména faktory ovlivňující pedagogy k (ne)zařazování vymezené problematiky do daného vzdělávacího oboru. Po teoretickém ukotvení fenoménu šoa článek prezentuje metodologii výzkumu, seznamuje s výběrem respondentů a představuje relevantní výsledky šetření s ohledem na faktory ovlivňující míru implementace tematiky šoa do literární výchovy z pohledu učitelů.
Czech name
K vybraným faktorům implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy
Czech description
Předkládaný příspěvek si klade za cíl představit vybrané výsledky první fáze výzkumného šetření, které se zabývá názory učitelů literární výchovy na druhém stupni základních škol na implementaci tematiky šoa do výuky jedné složky vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. První výzkumná fáze má kvalitativní charakter. Na základě polostrukturovaných interview byly sledovány zejména faktory ovlivňující pedagogy k (ne)zařazování vymezené problematiky do daného vzdělávacího oboru. Po teoretickém ukotvení fenoménu šoa článek prezentuje metodologii výzkumu, seznamuje s výběrem respondentů a představuje relevantní výsledky šetření s ohledem na faktory ovlivňující míru implementace tematiky šoa do literární výchovy z pohledu učitelů.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Inovatívne trendy v odborových didaktikách. Prepojenie teórie a praxe výučbových stratégií kritického a tvorivého myslenia
ISBN
978-80-558-1408-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
6
Pages from-to
450-455
Publisher name
Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
Nov 21, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—