All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Selected Factors for the Implementation of the Shoah Theme in Literary Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F19%3A73594614" target="_blank" >RIV/61989592:15410/19:73594614 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf" target="_blank" >https://www.pf.ukf.sk/images/docs/projekty/2017/pC-Cp/konferencie/2019/APVV%20Zborn%C3%ADk%202019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    K vybraným faktorům implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy

  • Original language description

    Předkládaný příspěvek si klade za cíl představit vybrané výsledky první fáze výzkumného šetření, které se zabývá názory učitelů literární výchovy na druhém stupni základních škol na implementaci tematiky šoa do výuky jedné složky vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. První výzkumná fáze má kvalitativní charakter. Na základě polostrukturovaných interview byly sledovány zejména faktory ovlivňující pedagogy k (ne)zařazování vymezené problematiky do daného vzdělávacího oboru. Po teoretickém ukotvení fenoménu šoa článek prezentuje metodologii výzkumu, seznamuje s výběrem respondentů a představuje relevantní výsledky šetření s ohledem na faktory ovlivňující míru implementace tematiky šoa do literární výchovy z pohledu učitelů.

  • Czech name

    K vybraným faktorům implementace tematiky šoa do výuky literární výchovy

  • Czech description

    Předkládaný příspěvek si klade za cíl představit vybrané výsledky první fáze výzkumného šetření, které se zabývá názory učitelů literární výchovy na druhém stupni základních škol na implementaci tematiky šoa do výuky jedné složky vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. První výzkumná fáze má kvalitativní charakter. Na základě polostrukturovaných interview byly sledovány zejména faktory ovlivňující pedagogy k (ne)zařazování vymezené problematiky do daného vzdělávacího oboru. Po teoretickém ukotvení fenoménu šoa článek prezentuje metodologii výzkumu, seznamuje s výběrem respondentů a představuje relevantní výsledky šetření s ohledem na faktory ovlivňující míru implementace tematiky šoa do literární výchovy z pohledu učitelů.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inovatívne trendy v odborových didaktikách. Prepojenie teórie a praxe výučbových stratégií kritického a tvorivého myslenia

  • ISBN

    978-80-558-1408-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    450-455

  • Publisher name

    Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    Nov 21, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article