Simulation Models and Possibilities of their Application in Teaching Technical Subjects in the Context of Industrie 4.0
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605862" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605862 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202001-0002_simulacni_modely_a_moznosti_jejich_uplatneni_ve_vyuce_technickych_predmetu_v_kontextu_prumyslu_4_0.php" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202001-0002_simulacni_modely_a_moznosti_jejich_uplatneni_ve_vyuce_technickych_predmetu_v_kontextu_prumyslu_4_0.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2020.002" target="_blank" >10.5507/tvv.2020.002</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Simulační modely a možnosti jejich uplatnění ve výuce technických předmětů v kontextu průmyslu 4.0
Original language description
Příspěvek se zabývá prezentací možností využití konkrétních simulačních modelů ve výuce technicky orientovaných předmětů jako názorně demonstračního prostředku výuky. V rámci příspěvku jsou použity demonstrační simulační modely vytvořené v programu Simul8. Tyto modely jsou zaměřeny na aplikaci teoretických prvků výuky technických předmětů. Počítačové modelování v současné době poskytuje moderní možnost řešení problémů ve složitých technických systémech, jeho aplikace ve výuce může být využita pro názornost a snadnější pochopení posloupností kroků a operací ve výrobních systémech. Příspěvek je zaměřen na ukázku možností využití simulačních modelů ve vzdělávacím procesu zaměřeném na rozvoj technického myšlení. Výsledkem jsou ukázky výukových simulačních modelů.
Czech name
Simulační modely a možnosti jejich uplatnění ve výuce technických předmětů v kontextu průmyslu 4.0
Czech description
Příspěvek se zabývá prezentací možností využití konkrétních simulačních modelů ve výuce technicky orientovaných předmětů jako názorně demonstračního prostředku výuky. V rámci příspěvku jsou použity demonstrační simulační modely vytvořené v programu Simul8. Tyto modely jsou zaměřeny na aplikaci teoretických prvků výuky technických předmětů. Počítačové modelování v současné době poskytuje moderní možnost řešení problémů ve složitých technických systémech, jeho aplikace ve výuce může být využita pro názornost a snadnější pochopení posloupností kroků a operací ve výrobních systémech. Příspěvek je zaměřen na ukázku možností využití simulačních modelů ve vzdělávacím procesu zaměřeném na rozvoj technického myšlení. Výsledkem jsou ukázky výukových simulačních modelů.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
13
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
12-19
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—