Modeling Production Processes Using Simul8 Software in the Context of Teaching Technical Subjects
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605927" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605927 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202001-0003_modelovani_vyrobnich_procesu_s_vyuzitim_programu_simul8_v_kontextu_vyuky_technickych_predmetu.php" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202001-0003_modelovani_vyrobnich_procesu_s_vyuzitim_programu_simul8_v_kontextu_vyuky_technickych_predmetu.php</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2020.005" target="_blank" >10.5507/tvv.2020.005</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Modelování výrobních procesů s využitím programu simul8 v kontextu výuky technických předmětů
Original language description
Příspěvek se zabývá možností použití modelačních a simulačních nástrojů ve vyučovacím procesu. Důraz je kladen na jejich aplikaci ve výuce technických předmětů formou názorně demonstrační pomůcky výuky. Jako softwarový nástroj byl vybrán simulační program Simul8, který primárně slouží k modelování logistických procesů na bázi simulace diskrétních událostí a umožňuje tvorbu vizuálních modelů výrobních, distribučních, ekonomických a jiných procesů. Příspěvek je zaměřen na konkrétní kroky postupu při tvorbě simulačních modelů výrobních procesů a možnosti jejich využití ve výchovně vzdělávacím procesu zaměřeném na rozvoj technického myšlení.
Czech name
Modelování výrobních procesů s využitím programu simul8 v kontextu výuky technických předmětů
Czech description
Příspěvek se zabývá možností použití modelačních a simulačních nástrojů ve vyučovacím procesu. Důraz je kladen na jejich aplikaci ve výuce technických předmětů formou názorně demonstrační pomůcky výuky. Jako softwarový nástroj byl vybrán simulační program Simul8, který primárně slouží k modelování logistických procesů na bázi simulace diskrétních událostí a umožňuje tvorbu vizuálních modelů výrobních, distribučních, ekonomických a jiných procesů. Příspěvek je zaměřen na konkrétní kroky postupu při tvorbě simulačních modelů výrobních procesů a možnosti jejich využití ve výchovně vzdělávacím procesu zaměřeném na rozvoj technického myšlení.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Volume of the periodical
13
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
7
Pages from-to
28-34
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—