Software Resources to Support On-Line Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606007" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606007 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf" target="_blank" >http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Softwarové prostředky na podporu on-line vzdělávání
Original language description
Příspěvek se zabývá používáním digitální techniky, on-line technologií a in-teraktivního edukačního softwaru na distanční vzdělávání na základních a středních školách. Předpokladem efektivního využívání digitálních technolo-gií na školách předpokládá, že učitelé mají přístup k potřebným technickým zařízením a technologiím a mají dostatečnou digitální gramotnost a kompe-tence na jejich využívání. Totéž se předpokládá na straně edukanta, co se týče jeho technického a technologického vybavení a také jeho uživatelských schopností a dovedností v používání digitálních technologií. Článek referuje i o tom, jak zvládli učitelé v ČR a SR distanční vzdělávání během pandemie corona-viru COVID-19.
Czech name
Softwarové prostředky na podporu on-line vzdělávání
Czech description
Příspěvek se zabývá používáním digitální techniky, on-line technologií a in-teraktivního edukačního softwaru na distanční vzdělávání na základních a středních školách. Předpokladem efektivního využívání digitálních technolo-gií na školách předpokládá, že učitelé mají přístup k potřebným technickým zařízením a technologiím a mají dostatečnou digitální gramotnost a kompe-tence na jejich využívání. Totéž se předpokládá na straně edukanta, co se týče jeho technického a technologického vybavení a také jeho uživatelských schopností a dovedností v používání digitálních technologií. Článek referuje i o tom, jak zvládli učitelé v ČR a SR distanční vzdělávání během pandemie corona-viru COVID-19.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
New Methods and Technologies in Education, Research and Practice
ISBN
978-963-489-244-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
12
Pages from-to
98-109
Publisher name
Eӧtvӧs Loránd University in Budapest
Place of publication
Budapest
Event location
Budapest
Event date
Jun 25, 2020
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—