All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Software Resources to Support On-Line Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606007" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606007 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf" target="_blank" >http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Softwarové prostředky na podporu on-line vzdělávání

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá používáním digitální techniky, on-line technologií a in-teraktivního edukačního softwaru na distanční vzdělávání na základních a středních školách. Předpokladem efektivního využívání digitálních technolo-gií na školách předpokládá, že učitelé mají přístup k potřebným technickým zařízením a technologiím a mají dostatečnou digitální gramotnost a kompe-tence na jejich využívání. Totéž se předpokládá na straně edukanta, co se týče jeho technického a technologického vybavení a také jeho uživatelských schopností a dovedností v používání digitálních technologií. Článek referuje i o tom, jak zvládli učitelé v ČR a SR distanční vzdělávání během pandemie corona-viru COVID-19.

  • Czech name

    Softwarové prostředky na podporu on-line vzdělávání

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá používáním digitální techniky, on-line technologií a in-teraktivního edukačního softwaru na distanční vzdělávání na základních a středních školách. Předpokladem efektivního využívání digitálních technolo-gií na školách předpokládá, že učitelé mají přístup k potřebným technickým zařízením a technologiím a mají dostatečnou digitální gramotnost a kompe-tence na jejich využívání. Totéž se předpokládá na straně edukanta, co se týče jeho technického a technologického vybavení a také jeho uživatelských schopností a dovedností v používání digitálních technologií. Článek referuje i o tom, jak zvládli učitelé v ČR a SR distanční vzdělávání během pandemie corona-viru COVID-19.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    New Methods and Technologies in Education, Research and Practice

  • ISBN

    978-963-489-244-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    98-109

  • Publisher name

    Eӧtvӧs Loránd University in Budapest

  • Place of publication

    Budapest

  • Event location

    Budapest

  • Event date

    Jun 25, 2020

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article