All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of VEX IQ robotic kit in primary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606010" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606010 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://dspace.tul.cz/handle/15240/158280" target="_blank" >https://dspace.tul.cz/handle/15240/158280</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití robotické stavebnice VEX IQ na základních školách

  • Original language description

    Robotické hračky jsou v dnešní době jednou z cest, jak začít u dětí budovat vztah k technice a robotice už ve školce či na základní škole. Robotická stavebnice VEX IQ má oproti robotickýM hračkám další přidanou hodnotu – podporuje manuální zručnost, konstrukční dovednosti, kreativitu a týmovou spolupráci. Toto jsou v dnešní době některé ze základních důležitých kompetencí k uplatnění na pracovním trhu. Robotická stavebnice umožňuje STEAM (spojení vědy, technologií, inženýrství, umění a matematiky) výuku v praxi. Článek popisuje součásti a využití robotické stavebnice VEX IQ na základních školách – mozek robota, jednotlivé snímače, příprava a stavba robota, programování a ovládání robota. Autorka ukazuje možnosti využití této robotické stavebnice ve výuce na základní škole a při různých robotických soutěžích. Hlavní pozornost je věnována porovnání robotických stavebnic VEX IQ a LEGO MINSTORMS.

  • Czech name

    Využití robotické stavebnice VEX IQ na základních školách

  • Czech description

    Robotické hračky jsou v dnešní době jednou z cest, jak začít u dětí budovat vztah k technice a robotice už ve školce či na základní škole. Robotická stavebnice VEX IQ má oproti robotickýM hračkám další přidanou hodnotu – podporuje manuální zručnost, konstrukční dovednosti, kreativitu a týmovou spolupráci. Toto jsou v dnešní době některé ze základních důležitých kompetencí k uplatnění na pracovním trhu. Robotická stavebnice umožňuje STEAM (spojení vědy, technologií, inženýrství, umění a matematiky) výuku v praxi. Článek popisuje součásti a využití robotické stavebnice VEX IQ na základních školách – mozek robota, jednotlivé snímače, příprava a stavba robota, programování a ovládání robota. Autorka ukazuje možnosti využití této robotické stavebnice ve výuce na základní škole a při různých robotických soutěžích. Hlavní pozornost je věnována porovnání robotických stavebnic VEX IQ a LEGO MINSTORMS.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník konference Didinfo 2020

  • ISBN

    978-80-7494-532-8

  • ISSN

    2454-051X

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    212-219

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Liberec

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Feb 12, 2020

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article