All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Developing Construction Skills - a Necessary Part of Robotics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73605993" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73605993 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202001-0007_rozvoj_konstrukcnich_dovednosti_8211_nezbytna_soucast_robotiky.php" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/artkey/tvv-202001-0007_rozvoj_konstrukcnich_dovednosti_8211_nezbytna_soucast_robotiky.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2020.006" target="_blank" >10.5507/tvv.2020.006</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rozvoj konstrukčních dovedností – nezbytná součást robotiky

  • Original language description

    Dávno neplatí, že robotika = programování a patří jenom do hodin informatiky. Důležitější než znalost programovacího jazyka je rozvoj informatického a logického myšlení, technických a konstrukčních dovedností a dalších kompetencí. Výuka robotiky je dnes vlastně součástí polytechnického vzdělávání. V základních školách se při výuce využívají různé robotické hračky a programovatelné stavebnice. Robotické hračky jsou konstrukčně sestavené a lze je programovat. Z robotických stavebnic musíme nejdříve roboty sestavit a k tomu potřebujeme konstrukční dovednosti. Ukážeme si, kde tyto konstrukční dovednosti můžeme rozvíjet a které stavebnice k tomu využijeme.

  • Czech name

    Rozvoj konstrukčních dovedností – nezbytná součást robotiky

  • Czech description

    Dávno neplatí, že robotika = programování a patří jenom do hodin informatiky. Důležitější než znalost programovacího jazyka je rozvoj informatického a logického myšlení, technických a konstrukčních dovedností a dalších kompetencí. Výuka robotiky je dnes vlastně součástí polytechnického vzdělávání. V základních školách se při výuce využívají různé robotické hračky a programovatelné stavebnice. Robotické hračky jsou konstrukčně sestavené a lze je programovat. Z robotických stavebnic musíme nejdříve roboty sestavit a k tomu potřebujeme konstrukční dovednosti. Ukážeme si, kde tyto konstrukční dovednosti můžeme rozvíjet a které stavebnice k tomu využijeme.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2020

  • Issue of the periodical within the volume

    13(1)

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    43-52

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database