All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Coherence of motor skills and some aspects of self-concept of a primary school pupil

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F20%3A73606303" target="_blank" >RIV/61989592:15410/20:73606303 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333186189" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333186189</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Koherence motoriky a některých aspektů sebepojetí žáka primární školy

  • Original language description

    Úroveň motoriky je jedním z významných ukazatelů při posuzování školní připravenosti dítěte. Deficit v oblasti jemné motoriky upozorňuje na možnost výskytu poruch učení, v oblasti hrubé motoriky se negativně promítají do procesu socializace a adaptace na školní prostředí. Cílem projektu tak je deskripce a analýza vztahů mezi úrovní motoriky a některými složkami self-konceptu žáka v primárním vzdělávání. Úroveň motoriky byla monitorována testem M-ABC 2. Data z oblasti self-konceptu budou zjištěna dotazníkem Piers-Harris 2. Data byla získána v rámci projektu IGA_PdF_2020_020.

  • Czech name

    Koherence motoriky a některých aspektů sebepojetí žáka primární školy

  • Czech description

    Úroveň motoriky je jedním z významných ukazatelů při posuzování školní připravenosti dítěte. Deficit v oblasti jemné motoriky upozorňuje na možnost výskytu poruch učení, v oblasti hrubé motoriky se negativně promítají do procesu socializace a adaptace na školní prostředí. Cílem projektu tak je deskripce a analýza vztahů mezi úrovní motoriky a některými složkami self-konceptu žáka v primárním vzdělávání. Úroveň motoriky byla monitorována testem M-ABC 2. Data z oblasti self-konceptu budou zjištěna dotazníkem Piers-Harris 2. Data byla získána v rámci projektu IGA_PdF_2020_020.

Classification

  • Type

    A - Audiovisual production

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

  • Place of publication

  • Publisher/client name

  • Version

  • Carrier ID