All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Typology of Pupils of Primary Schools and Multi-Year Grammar Schools According to their Preferences Regarding Methods of Developing Informative Thinking

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73603345" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73603345 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.media4u.cz/mav/9788087570517.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mav/9788087570517.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Žáci základních škol a víceletých gymnázií a jejich typologie podle preferencí způsobů rozvoje informatického myšlení

  • Original language description

    Potřeba inovovat obsah vzdělávání ve výuce informatiky nebo informatiky v podmínkách českých základních a středních škol je dnes relativně široce diskutovaným tématem. Zůstává však otázkou, jaký vzdělávací obsah preferují studenti informatiky na základních školách a víceletých gymnáziích a na která konkrétní pedagogická témata jsou kladeni důraz. Jaká je míra přijetí plánované změny RVP zaměřené na vzdělávací oblast informačních a komunikačních technologií z pohledu žáků informatiky na vyšších základních a víceletých gymnáziích? Jakou důležitost přikládají studenti pro tuto oblast konkrétním tradičním a netradičním tematickým celkům aktuálního RVP? To jsou některé z otázek, na které jsme se snažili odpovědět, při provádění výzkumného průzkumu, jehož postup a výsledky jsou předmětem tohoto článku.

  • Czech name

    Žáci základních škol a víceletých gymnázií a jejich typologie podle preferencí způsobů rozvoje informatického myšlení

  • Czech description

    Potřeba inovovat obsah vzdělávání ve výuce informatiky nebo informatiky v podmínkách českých základních a středních škol je dnes relativně široce diskutovaným tématem. Zůstává však otázkou, jaký vzdělávací obsah preferují studenti informatiky na základních školách a víceletých gymnáziích a na která konkrétní pedagogická témata jsou kladeni důraz. Jaká je míra přijetí plánované změny RVP zaměřené na vzdělávací oblast informačních a komunikačních technologií z pohledu žáků informatiky na vyšších základních a víceletých gymnáziích? Jakou důležitost přikládají studenti pro tuto oblast konkrétním tradičním a netradičním tematickým celkům aktuálního RVP? To jsou některé z otázek, na které jsme se snažili odpovědět, při provádění výzkumného průzkumu, jehož postup a výsledky jsou předmětem tohoto článku.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání 2020 – Media &amp; Education 2020

  • ISBN

    978-80-87570-51-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    78-88

  • Publisher name

    Extrasystem Praha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Nov 25, 2020

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article