Typology of Pupils of Primary Schools and Multi-Year Grammar Schools According to their Preferences Regarding Methods of Developing Informative Thinking
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73603345" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73603345 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.media4u.cz/mav/9788087570517.pdf" target="_blank" >http://www.media4u.cz/mav/9788087570517.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Žáci základních škol a víceletých gymnázií a jejich typologie podle preferencí způsobů rozvoje informatického myšlení
Original language description
Potřeba inovovat obsah vzdělávání ve výuce informatiky nebo informatiky v podmínkách českých základních a středních škol je dnes relativně široce diskutovaným tématem. Zůstává však otázkou, jaký vzdělávací obsah preferují studenti informatiky na základních školách a víceletých gymnáziích a na která konkrétní pedagogická témata jsou kladeni důraz. Jaká je míra přijetí plánované změny RVP zaměřené na vzdělávací oblast informačních a komunikačních technologií z pohledu žáků informatiky na vyšších základních a víceletých gymnáziích? Jakou důležitost přikládají studenti pro tuto oblast konkrétním tradičním a netradičním tematickým celkům aktuálního RVP? To jsou některé z otázek, na které jsme se snažili odpovědět, při provádění výzkumného průzkumu, jehož postup a výsledky jsou předmětem tohoto článku.
Czech name
Žáci základních škol a víceletých gymnázií a jejich typologie podle preferencí způsobů rozvoje informatického myšlení
Czech description
Potřeba inovovat obsah vzdělávání ve výuce informatiky nebo informatiky v podmínkách českých základních a středních škol je dnes relativně široce diskutovaným tématem. Zůstává však otázkou, jaký vzdělávací obsah preferují studenti informatiky na základních školách a víceletých gymnáziích a na která konkrétní pedagogická témata jsou kladeni důraz. Jaká je míra přijetí plánované změny RVP zaměřené na vzdělávací oblast informačních a komunikačních technologií z pohledu žáků informatiky na vyšších základních a víceletých gymnáziích? Jakou důležitost přikládají studenti pro tuto oblast konkrétním tradičním a netradičním tematickým celkům aktuálního RVP? To jsou některé z otázek, na které jsme se snažili odpovědět, při provádění výzkumného průzkumu, jehož postup a výsledky jsou předmětem tohoto článku.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání 2020 – Media & Education 2020
ISBN
978-80-87570-51-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
78-88
Publisher name
Extrasystem Praha
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Nov 25, 2020
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—