All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Year of study as a possible predictor of academic achievement

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73605063" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73605063 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://konferenceksv.upol.cz/" target="_blank" >http://konferenceksv.upol.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Ročník studia jako možný předpoklad akademické úspěšnosti

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá akademickou úspěšností studentů pedagogických fakult. Akademická úspěšnost je pojem, který je obtížně vymezitelný, ale lze jej vyjádřit jako schopnost studenta dosáhnout studijních cílů a vyrovnat se s překážkami a těžkostmi, se kterými se setká. Studium na vysoké škole přináší řadu změn a obtížných situací. Za první z nich lze považovat přechod ze sekundárního do terciárního vzdělávání, kdy se student musí zvládnout poměrně rychle zadaptovat na nové prostředí a kolektiv a současně zvládat všechny studijní požadavky. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda se s přibývajícími zkušenostmi na vysoké škole zvyšuje akademická úspěšnost studentů, tedy jestli se liší akademická úspěšnost studenta prvního ročníku v porovnání s ročníky vyššími.

  • Czech name

    Ročník studia jako možný předpoklad akademické úspěšnosti

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá akademickou úspěšností studentů pedagogických fakult. Akademická úspěšnost je pojem, který je obtížně vymezitelný, ale lze jej vyjádřit jako schopnost studenta dosáhnout studijních cílů a vyrovnat se s překážkami a těžkostmi, se kterými se setká. Studium na vysoké škole přináší řadu změn a obtížných situací. Za první z nich lze považovat přechod ze sekundárního do terciárního vzdělávání, kdy se student musí zvládnout poměrně rychle zadaptovat na nové prostředí a kolektiv a současně zvládat všechny studijní požadavky. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda se s přibývajícími zkušenostmi na vysoké škole zvyšuje akademická úspěšnost studentů, tedy jestli se liší akademická úspěšnost studenta prvního ročníku v porovnání s ročníky vyššími.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník IX. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-278-0006-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    159-168

  • Publisher name

    Epocha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 16, 2020

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article