All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of the importance and need for historical knowledge

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73605533" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73605533 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333185419" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333185419</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení důležitosti a potřebnosti dějepisných poznatků

  • Original language description

    Studie prezentuje parciální část longitudinálního výzkumného záměru hodnocení vybraných očekávaných výstupů základního vzdělávání v rámci vzdělávací oblasti Člověk a společnost, oboru Dějepis. Exploratorní případová studie nahlíží na téma kvalitativním výzkumným designem, prostřednictvím mentálních reprezentací a subjektivních hodnocení žáků i učitelů a směřuje k výrokům o vztahu mezi očekávaným a skutečným výstupem, na základě toho, jak konkrétní výstup vzdělávání reflektují a hodnotí obě skupiny aktérů výuky, učitelé a žáci. Zabývá se hodnocením potřebnosti a důležitosti dějepisných poznatků a obě skupiny respondentů, učitelé i žáci, je hodnotí jako důležité a potřebné.

  • Czech name

    Hodnocení důležitosti a potřebnosti dějepisných poznatků

  • Czech description

    Studie prezentuje parciální část longitudinálního výzkumného záměru hodnocení vybraných očekávaných výstupů základního vzdělávání v rámci vzdělávací oblasti Člověk a společnost, oboru Dějepis. Exploratorní případová studie nahlíží na téma kvalitativním výzkumným designem, prostřednictvím mentálních reprezentací a subjektivních hodnocení žáků i učitelů a směřuje k výrokům o vztahu mezi očekávaným a skutečným výstupem, na základě toho, jak konkrétní výstup vzdělávání reflektují a hodnotí obě skupiny aktérů výuky, učitelé a žáci. Zabývá se hodnocením potřebnosti a důležitosti dějepisných poznatků a obě skupiny respondentů, učitelé i žáci, je hodnotí jako důležité a potřebné.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník IX. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd

  • ISBN

    978-80-278-0006-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    150-158

  • Publisher name

    Nakladatelství Epocha

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 16, 2020

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article