Analysis of Experience with Mentoring in a Clinical Teaching Environment for Undergraduate Students of Nursing and Paramedics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610215" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610215 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf" target="_blank" >http://capv-2021-sborni-k-prispevku-na-ceste-ke-spravedlnosti.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza zkušeností s mentoringem v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání
Original language description
Cílem příspěvku bylo vymezit analýzu aktuálních dohledaných publikovaných poznatků o pozitivních a negativních zkušenostech s mentoringem u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání v klinickém výukovém prostředí pomocí rešeršní vyhledávací strategie v elektronických databázích. Teoretickým východiskem bylo vymezení pojmů klinické výukové prostředí a mentoring. Výsledkem bylo zjištění pozitivních a negativních zkušeností s mentoringem např. pocit větší jistoty a důvěry × neochota, nezájem mentora.
Czech name
Analýza zkušeností s mentoringem v klinickém výukovém prostředí u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání
Czech description
Cílem příspěvku bylo vymezit analýzu aktuálních dohledaných publikovaných poznatků o pozitivních a negativních zkušenostech s mentoringem u studentů ošetřovatelství a zdravotnického záchranářství pregraduálního vzdělávání v klinickém výukovém prostředí pomocí rešeršní vyhledávací strategie v elektronických databázích. Teoretickým východiskem bylo vymezení pojmů klinické výukové prostředí a mentoring. Výsledkem bylo zjištění pozitivních a negativních zkušeností s mentoringem např. pocit větší jistoty a důvěry × neochota, nezájem mentora.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-7392-367-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
432-435
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Sep 13, 2021
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—