All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Poetry in the Context of Children with Dyslexic Disorder

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610319" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610319 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333190206" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333190206</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Poezie v kontextu dětí s dyslektickými problémy

  • Original language description

    Článek se zaměřuje na práci s poezií v rámci terapeutické intervence a při výuce literární výchovy s dyslektickými dětmi a s dětmi s přidruženými poruchami učení. Text obsahuje i úvahy a poznatky o vhodných diagnostických postupech, které by měl pedagog využívat při výuce ještě před tím, než přikročí k výběru vhodné básně nebo básnické techniky. Autor dokladuje význam veršů, rytmizace a zvukomalby (onomatopoia) u mladých čtenářů a dětí s dyslektickými problémy a uvádí i přehled základních technik práce s básní. V závěru se také zamýšlí nad hlavními problémy, které provází výuku literární výchovy a poezie na školách v současné uspěchané a multimediální době..

  • Czech name

    Poezie v kontextu dětí s dyslektickými problémy

  • Czech description

    Článek se zaměřuje na práci s poezií v rámci terapeutické intervence a při výuce literární výchovy s dyslektickými dětmi a s dětmi s přidruženými poruchami učení. Text obsahuje i úvahy a poznatky o vhodných diagnostických postupech, které by měl pedagog využívat při výuce ještě před tím, než přikročí k výběru vhodné básně nebo básnické techniky. Autor dokladuje význam veršů, rytmizace a zvukomalby (onomatopoia) u mladých čtenářů a dětí s dyslektickými problémy a uvádí i přehled základních technik práce s básní. V závěru se také zamýšlí nad hlavními problémy, které provází výuku literární výchovy a poezie na školách v současné uspěchané a multimediální době..

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    O dieťati, jazyku, literatúre

  • ISSN

    1339-3200

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    IX

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    100-107

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database