The Difference in Perception in Academic Self‑Efficacy in Students of Teaching and Non‑Teaching Disciplines in the Context of the Year of Study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73610828" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73610828 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333190715" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333190715</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozdíl ve vnímání akademického self‑efficacy u studentů učitelských a neučitelských oborů v kontextu ročníku studia
Original language description
Příspěvek se zabývá akademickým self-efficacy (sebe-přesvědčení) u vysokoškolských studentů. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda existuje signifikantně významný rozdíl mezi studenty učitelských a neučitelských oborů ve vnímání jejich akademického self-efficacy v kontextu ročníku studia. Výzkumný soubor se skládá ze studentů Pedagogické fakulty, Univerzity Palackého v Olomouci. Výběr respondentů probíhal záměrně a během výzkumné studie byly dodržovány všechny relevantní etické aspekty.
Czech name
Rozdíl ve vnímání akademického self‑efficacy u studentů učitelských a neučitelských oborů v kontextu ročníku studia
Czech description
Příspěvek se zabývá akademickým self-efficacy (sebe-přesvědčení) u vysokoškolských studentů. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda existuje signifikantně významný rozdíl mezi studenty učitelských a neučitelských oborů ve vnímání jejich akademického self-efficacy v kontextu ročníku studia. Výzkumný soubor se skládá ze studentů Pedagogické fakulty, Univerzity Palackého v Olomouci. Výběr respondentů probíhal záměrně a během výzkumné studie byly dodržovány všechny relevantní etické aspekty.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Sborník z X. mezinárodní vědecké konference studentů doktorských studijních programů v oblasti společenských věd
ISBN
978-80-278-0054-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
10
Pages from-to
59-68
Publisher name
Epocha
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 16, 2021
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—