Self‐Efficacy and the Deep Approach to Learning in Students of Teaching and Non‐Teaching Fields
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608739" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608739 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333188625" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333188625</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Self-efficacy a hloubkový přístup k učení u studentů učitelských a neučitelských oborů
Original language description
Příspěvek pojednává o self‐efficacy a hloubkovém přístupu u studentů učitel‐ ských a neučitelských oborů a rozdílech mezi těmito dvěma skupinami respon‐ dentů. Výzkumu se zúčastnilo 251 studentů z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Jako výzkumná metody byl použit dotazník přístupu k učení a Self‐efficacy škála. Z výsledků vyplynulo, že mezi skupinami nebyly prokázány signifikatně váznamné rozdíly.
Czech name
Self-efficacy a hloubkový přístup k učení u studentů učitelských a neučitelských oborů
Czech description
Příspěvek pojednává o self‐efficacy a hloubkovém přístupu u studentů učitel‐ ských a neučitelských oborů a rozdílech mezi těmito dvěma skupinami respon‐ dentů. Výzkumu se zúčastnilo 251 studentů z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Jako výzkumná metody byl použit dotazník přístupu k učení a Self‐efficacy škála. Z výsledků vyplynulo, že mezi skupinami nebyly prokázány signifikatně váznamné rozdíly.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-7392-367-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
369-372
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Sep 13, 2021
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—