All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Self‐Efficacy and the Deep Approach to Learning in Students of Teaching and Non‐Teaching Fields

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73608739" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73608739 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333188625" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333188625</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Self-efficacy a hloubkový přístup k učení u studentů učitelských a neučitelských oborů

  • Original language description

    Příspěvek pojednává o self‐efficacy a hloubkovém přístupu u studentů učitel‐ ských a neučitelských oborů a rozdílech mezi těmito dvěma skupinami respon‐ dentů. Výzkumu se zúčastnilo 251 studentů z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Jako výzkumná metody byl použit dotazník přístupu k učení a Self‐efficacy škála. Z výsledků vyplynulo, že mezi skupinami nebyly prokázány signifikatně váznamné rozdíly.

  • Czech name

    Self-efficacy a hloubkový přístup k učení u studentů učitelských a neučitelských oborů

  • Czech description

    Příspěvek pojednává o self‐efficacy a hloubkovém přístupu u studentů učitel‐ ských a neučitelských oborů a rozdílech mezi těmito dvěma skupinami respon‐ dentů. Výzkumu se zúčastnilo 251 studentů z Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Jako výzkumná metody byl použit dotazník přístupu k učení a Self‐efficacy škála. Z výsledků vyplynulo, že mezi skupinami nebyly prokázány signifikatně váznamné rozdíly.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7392-367-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    369-372

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Sep 13, 2021

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article