All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of the Simulation Model in Teaching Process in the Context of the Development of Information Thinking

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73611967" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73611967 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2021/02/11.pdf" target="_blank" >https://tvv-journal.upol.cz/pdfs/tvv/2021/02/11.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/tvv.2021.010" target="_blank" >10.5507/tvv.2021.010</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Aplikace simulačního modelu ve výuce v kontextu rozvoje informatického myšlení

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá ukázkou možnosti použití modelačního a simulačního nástroje ve výuce informatiky. Jako výchozí byl vybrán software Simul8, který slouží k modelování procesů na bázi simulace diskrétních událostí a umožňuje vytvoření vizuálního simulačního modelu a animaci událostí. Příkladem je uplatnění modelování ve výuce formou názorně demonstrační pomůcky s vysokým motivačním potenciálem pro žáky. V příspěvku jsou demonstrovány konkrétní kroky postupu při tvorbě simulačního modelu využitelného ve výuce a zaměřeného na rozvoj informatického myšlení.

  • Czech name

    Aplikace simulačního modelu ve výuce v kontextu rozvoje informatického myšlení

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá ukázkou možnosti použití modelačního a simulačního nástroje ve výuce informatiky. Jako výchozí byl vybrán software Simul8, který slouží k modelování procesů na bázi simulace diskrétních událostí a umožňuje vytvoření vizuálního simulačního modelu a animaci událostí. Příkladem je uplatnění modelování ve výuce formou názorně demonstrační pomůcky s vysokým motivačním potenciálem pro žáky. V příspěvku jsou demonstrovány konkrétní kroky postupu při tvorbě simulačního modelu využitelného ve výuce a zaměřeného na rozvoj informatického myšlení.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy ve vzdělávání

  • ISSN

    1805-8949

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2021

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    94-100

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database