All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Online Application as a Tool of Pedagogical Diagnostics and Intervention in the Work of a Kindergarten Teacher with an Emphasis on School Readiness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612012" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612012 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61988987:17450/21:A2202CWW

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191899" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191899</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost

  • Original language description

    Vědecká monografie vznikla jako výstup z projektu TAČR TL02000346. Projekt reaguje na aktuální potřeby praxe učitelů mateřských škol. Tým řešitelů si vytyčil jako hlavní cíl vytvořit online aplikaci, jež se stane pomocníkem učitelů při hodnocení pokroků dětí a při jejich individuální přípravě k zahájení povinné školní docházky. Výstupem z projektu je řešitelským týmem vytvořená a ověřená online aplikace, která je z hlediska koncepce a pojetí originálním intervenčním produktem pro práci učitele MŠ.

  • Czech name

    Online aplikace jako nástroj pedagogické diagnostiky a intervence v práci učitele mateřské školy s akcentem na školní připravenost

  • Czech description

    Vědecká monografie vznikla jako výstup z projektu TAČR TL02000346. Projekt reaguje na aktuální potřeby praxe učitelů mateřských škol. Tým řešitelů si vytyčil jako hlavní cíl vytvořit online aplikaci, jež se stane pomocníkem učitelů při hodnocení pokroků dětí a při jejich individuální přípravě k zahájení povinné školní docházky. Výstupem z projektu je řešitelským týmem vytvořená a ověřená online aplikace, která je z hlediska koncepce a pojetí originálním intervenčním produktem pro práci učitele MŠ.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/TL02000346" target="_blank" >TL02000346: Online application as an instrument of educational diagnostics and intervention in the work of kindergarten teachers with an emphasis on school readiness</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-5962-2

  • Number of pages

    121

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book