Online Educational Tools and Literary Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612083" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612083 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333191970" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333191970</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Online vzdělávací nástroje a literární výchova
Original language description
Příspěvek je zaměřen na online vzdělávací nástroje a jazykové vzdělávání, konkrétně na výuku literární výchovy v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí. Cílem příspěvku je podat základní přehled o online vzdělávání a výuce v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí v rámci výuky mateřského jazyka. Hlavním cílem výzkumného šetření je komparace literární výchovy ve virtuálním prostředí a při tradičním způsobu výuky v klasické třídě. Výzkumný design je navržen jako smíšený, v rámci metod sběru dat jsou využity didaktický test a polostrukturované dotazování, v rámci vyhodnocení dat kvalitativního výzkumu bude použita metoda zakotvené teorie. Ke komparaci organizačních forem výuky poslouží 3D multiuživatelské virtuální prostředí Kitely a tištěné pracovní listy.
Czech name
Online vzdělávací nástroje a literární výchova
Czech description
Příspěvek je zaměřen na online vzdělávací nástroje a jazykové vzdělávání, konkrétně na výuku literární výchovy v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí. Cílem příspěvku je podat základní přehled o online vzdělávání a výuce v 3D multiuživatelském virtuálním prostředí v rámci výuky mateřského jazyka. Hlavním cílem výzkumného šetření je komparace literární výchovy ve virtuálním prostředí a při tradičním způsobu výuky v klasické třídě. Výzkumný design je navržen jako smíšený, v rámci metod sběru dat jsou využity didaktický test a polostrukturované dotazování, v rámci vyhodnocení dat kvalitativního výzkumu bude použita metoda zakotvené teorie. Ke komparaci organizačních forem výuky poslouží 3D multiuživatelské virtuální prostředí Kitely a tištěné pracovní listy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Nouze ve vzdělávání
ISBN
978-80-7603-329-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
147-157
Publisher name
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
May 28, 2021
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—