Motor Skills in the Context of Cognitive Processes and the Child's Self-Concept.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612259" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612259 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://10.5507/pdf.21.24460352" target="_blank" >http://10.5507/pdf.21.24460352</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.21.24460352" target="_blank" >10.5507/pdf.21.24460352</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Motorické dovednosti v kontextu kognitivních procesů a self-conceptu dítěte.
Original language description
Tato monografi mapuje určité období profesní spolupráce odborníků, kteří se zabývali obdobím mladšího školního věku z různých úhlů pohledu. Ty byly determinovány jejich odborným zaměřením, eru-dicí a zájmem o nově získané poznatky vedoucí k dalšímu vědění s cílem jejich uplatňování na poli vysokoškolského pedagoga, jehož náplní práce je odborná příprava budoucích pedagogů. Pro názornost lze uvést některé zajímavé okruhy, jež vedly k poznání v oblasti self-conceptu dítěte ve vazbě na rozvoj motoriky či na školní úspěšnost. Výzkumný tým se zaměřil na problematiku determinovanou jednak věkem sledovaných dětí, tj. mladším školním a také vymezenými okruhy témat, která byla vzájemně vždy propojena některou z volených determinant. Témata a determinanty byly vždy stanoveny na základě studia literatury a rešerší zahraničních i tuzemských výzkumných šetření. Výzkumný tým tak měl v hledáčku např. problematiku self-conceptu z toho důvodu, že tento se ukazuje (vedle dalších významných determinant) být aktuálně vysoce závažným paradigmatem ve vazbě na školní, posléze i akademickou a životní úspěšnost. Jiný okruh témat se zabýval např. problematikou ko-gnitivních procesů v souvislosti s úrovní rozvoje dalších jiných vybraných faktorů, jež se jeví jako významné pro adaptivní chování ve sledovaných vývojových obdobích. Problematika kognitivních procesů zajímala vý-zkumný tým v souvislosti s úrovní rozvoje motoriky ve vývojovém období mladšího školního věku, neboť se má za to, že se jedná o důležité období v životě dítěte z hlediska budoucí školní i osobnostní úspěšnosti. Publikace vznikla v rámci projektu IGA_PdF_2021_017.
Czech name
Motorické dovednosti v kontextu kognitivních procesů a self-conceptu dítěte.
Czech description
Tato monografi mapuje určité období profesní spolupráce odborníků, kteří se zabývali obdobím mladšího školního věku z různých úhlů pohledu. Ty byly determinovány jejich odborným zaměřením, eru-dicí a zájmem o nově získané poznatky vedoucí k dalšímu vědění s cílem jejich uplatňování na poli vysokoškolského pedagoga, jehož náplní práce je odborná příprava budoucích pedagogů. Pro názornost lze uvést některé zajímavé okruhy, jež vedly k poznání v oblasti self-conceptu dítěte ve vazbě na rozvoj motoriky či na školní úspěšnost. Výzkumný tým se zaměřil na problematiku determinovanou jednak věkem sledovaných dětí, tj. mladším školním a také vymezenými okruhy témat, která byla vzájemně vždy propojena některou z volených determinant. Témata a determinanty byly vždy stanoveny na základě studia literatury a rešerší zahraničních i tuzemských výzkumných šetření. Výzkumný tým tak měl v hledáčku např. problematiku self-conceptu z toho důvodu, že tento se ukazuje (vedle dalších významných determinant) být aktuálně vysoce závažným paradigmatem ve vazbě na školní, posléze i akademickou a životní úspěšnost. Jiný okruh témat se zabýval např. problematikou ko-gnitivních procesů v souvislosti s úrovní rozvoje dalších jiných vybraných faktorů, jež se jeví jako významné pro adaptivní chování ve sledovaných vývojových obdobích. Problematika kognitivních procesů zajímala vý-zkumný tým v souvislosti s úrovní rozvoje motoriky ve vývojovém období mladšího školního věku, neboť se má za to, že se jedná o důležité období v životě dítěte z hlediska budoucí školní i osobnostní úspěšnosti. Publikace vznikla v rámci projektu IGA_PdF_2021_017.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-6036-9
Number of pages
93
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—