Selected Current Problems of Media Education of Students in Second Stage of Elementary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73612310" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73612310 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf" target="_blank" >http://www.scup.cz/wp-content/uploads/2021/12/ONLINE-SBORNIK-FINAL.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vybrané aktuální problémy mediální výchovy žáků 2. stupně ZŠ
Original language description
V současné době se v mediální výchově setkáváme s několika novými trendy, které souvisí s rozvojem technologií. V tomto příspěvku prezentujeme výsledky výzkumu, který se zabýval mimo jiné vlivem influencerů, které žáci na sociálních sítích sledují. Zajímalo nás, zda si žáci chtějí zakoupit výrobky, které propagují influenceři, zda jsou (dle mínění žáků) influenceři přesvědčení o kvalitě propagovaného výrobku a proč daný výrobek propagují. Dále jsme zjišťovali, zda žáci někdy napodobovali alternativní stravovací životní styl influncerů a zda někdy drželi dietu či cvičební režim, aby se podobali influencerovi.
Czech name
Vybrané aktuální problémy mediální výchovy žáků 2. stupně ZŠ
Czech description
V současné době se v mediální výchově setkáváme s několika novými trendy, které souvisí s rozvojem technologií. V tomto příspěvku prezentujeme výsledky výzkumu, který se zabýval mimo jiné vlivem influencerů, které žáci na sociálních sítích sledují. Zajímalo nás, zda si žáci chtějí zakoupit výrobky, které propagují influenceři, zda jsou (dle mínění žáků) influenceři přesvědčení o kvalitě propagovaného výrobku a proč daný výrobek propagují. Dále jsme zjišťovali, zda žáci někdy napodobovali alternativní stravovací životní styl influncerů a zda někdy drželi dietu či cvičební režim, aby se podobali influencerovi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů XVI
ISBN
978-80-244-6011-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
301-308
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Nov 4, 2020
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—