Portfolio as a tool professional identity development of students in the field of social work
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73623821" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73623821 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.caritas-vos.cz/ke-stazeni/publikace" target="_blank" >https://www.caritas-vos.cz/ke-stazeni/publikace</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Portfolio jako nástroj rozvoje profesní identity studentů oboru sociální práce
Original language description
Cílem předkládaného textu je zreflekovat význam studentskéhoportfolia v pregraduálním vzdělávání jako efektivní nástroj pro formováníprofesní identity studentů oboru sociální práce v kontextu vzdělávacíchdiskurzů. První část textu se věnuje tématu profesní identity budoucíchsociálních pracovníků, a popisuje, jaký význam má téma profesní identityuvnitř oboru sociální práce. Druhá část představuje portfolio – vymezenípojmu, jeho smysl, cíle, obsah a přínosy i limity pro seberozvoj s ohledem naformování profesní identity. Poslední část stati představí teoretické přístupypro práci s portfoliem a legitimizuje různé diskurzy ve vzdělávání v oborusociální práce. Text je vystavěn jako teoretická stať
Czech name
Portfolio jako nástroj rozvoje profesní identity studentů oboru sociální práce
Czech description
Cílem předkládaného textu je zreflekovat význam studentskéhoportfolia v pregraduálním vzdělávání jako efektivní nástroj pro formováníprofesní identity studentů oboru sociální práce v kontextu vzdělávacíchdiskurzů. První část textu se věnuje tématu profesní identity budoucíchsociálních pracovníků, a popisuje, jaký význam má téma profesní identityuvnitř oboru sociální práce. Druhá část představuje portfolio – vymezenípojmu, jeho smysl, cíle, obsah a přínosy i limity pro seberozvoj s ohledem naformování profesní identity. Poslední část stati představí teoretické přístupypro práci s portfoliem a legitimizuje různé diskurzy ve vzdělávání v oborusociální práce. Text je vystavěn jako teoretická stať
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
QUO VADIS další vzdělávání v sociální práci?
ISBN
978-80-87623-14-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
25
Pages from-to
176-200
Publisher name
CARITAS – Vyšší odborná škola sociální Olomouc
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 16, 2021
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—