All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Portfolio as a tool professional identity development of students in the field of social work

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F21%3A73623821" target="_blank" >RIV/61989592:15410/21:73623821 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.caritas-vos.cz/ke-stazeni/publikace" target="_blank" >https://www.caritas-vos.cz/ke-stazeni/publikace</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Portfolio jako nástroj rozvoje profesní identity studentů oboru sociální práce

  • Original language description

    Cílem předkládaného textu je zreflekovat význam studentskéhoportfolia v pregraduálním vzdělávání jako efektivní nástroj pro formováníprofesní identity studentů oboru sociální práce v kontextu vzdělávacíchdiskurzů. První část textu se věnuje tématu profesní identity budoucíchsociálních pracovníků, a popisuje, jaký význam má téma profesní identityuvnitř oboru sociální práce. Druhá část představuje portfolio – vymezenípojmu, jeho smysl, cíle, obsah a přínosy i limity pro seberozvoj s ohledem naformování profesní identity. Poslední část stati představí teoretické přístupypro práci s portfoliem a legitimizuje různé diskurzy ve vzdělávání v oborusociální práce. Text je vystavěn jako teoretická stať

  • Czech name

    Portfolio jako nástroj rozvoje profesní identity studentů oboru sociální práce

  • Czech description

    Cílem předkládaného textu je zreflekovat význam studentskéhoportfolia v pregraduálním vzdělávání jako efektivní nástroj pro formováníprofesní identity studentů oboru sociální práce v kontextu vzdělávacíchdiskurzů. První část textu se věnuje tématu profesní identity budoucíchsociálních pracovníků, a popisuje, jaký význam má téma profesní identityuvnitř oboru sociální práce. Druhá část představuje portfolio – vymezenípojmu, jeho smysl, cíle, obsah a přínosy i limity pro seberozvoj s ohledem naformování profesní identity. Poslední část stati představí teoretické přístupypro práci s portfoliem a legitimizuje různé diskurzy ve vzdělávání v oborusociální práce. Text je vystavěn jako teoretická stať

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    QUO VADIS další vzdělávání v sociální práci?

  • ISBN

    978-80-87623-14-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    25

  • Pages from-to

    176-200

  • Publisher name

    CARITAS – Vyšší odborná škola sociální Olomouc

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 16, 2021

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article