All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

A set of specifics and problems of the education of Roma pupils in primary schools and a proposal for possible solutions.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73616381" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73616381 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Soubor specifik a problémů vzdělávání romských žáků na ZŠ a návrh možných řešení.

  • Original language description

    Příspěvek si klade za cíl informovat čtenáře o možné specifikaci problémů, které žákům romského etnika brání vefektivním vzdělávání. Vpraktické části se jedná především oodhalení a možné pojmenování těchto problémů. Důležitou součástí je určení toho, kde seproblémy nejčastěji nachází, zda se jedná o školní, volnočasové, či rodinné prostředí žáka. Příspěvek dále přináší pohled na postavení romského žáka včeské škole. Zabývá se možnými návrhy pozitivního působení na žáka ve školním i mimoškolním prostředí. Vmimoškolním prostředí se jedná především o spolupráci srodinou žáka. Mezi východiska příspěvku patří také volnočasový kroužek pro romské děti, který je pod mým vedením již 7 rokem.

  • Czech name

    Soubor specifik a problémů vzdělávání romských žáků na ZŠ a návrh možných řešení.

  • Czech description

    Příspěvek si klade za cíl informovat čtenáře o možné specifikaci problémů, které žákům romského etnika brání vefektivním vzdělávání. Vpraktické části se jedná především oodhalení a možné pojmenování těchto problémů. Důležitou součástí je určení toho, kde seproblémy nejčastěji nachází, zda se jedná o školní, volnočasové, či rodinné prostředí žáka. Příspěvek dále přináší pohled na postavení romského žáka včeské škole. Zabývá se možnými návrhy pozitivního působení na žáka ve školním i mimoškolním prostředí. Vmimoškolním prostředí se jedná především o spolupráci srodinou žáka. Mezi východiska příspěvku patří také volnočasový kroužek pro romské děti, který je pod mým vedením již 7 rokem.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Zborník príspevkov zo XVII. vedeckej konferencie doktorandov s medzinárodnou účasťouUniverzita Konštantína Filozofa v Nitre, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky

  • ISBN

    978-80-558-1943-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    103-108

  • Publisher name

    Univerzita Konstantina Filozofa v Nitre

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Pedagogická fakulta UKF v Nitre

  • Event date

    May 5, 2022

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article