All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Monitoring Emotional Intelligence in Teachers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F22%3A73617864" target="_blank" >RIV/61989592:15410/22:73617864 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Sledování emoční inteligence u učitelů

  • Original language description

    Cílem šetření bylo zmapování míry emoční inteligence u souboru dnešních učitelů. Dílčími cíli bylo zjistit, zdali existuje rozdíl ve skóre emoční inteligence mezi muži a ženami a zároveň zjistit, zda emoční inteligence souvisí s věkem a délkou pracovní zkušenosti. Výzkumný soubor tvořilo 440 učitelů základních a středních škol, z toho 152 mužů (průměrný věk 44,9) a 288 žen (průměrný věk 45, 17). Sběr dat probíhal v období přelomu roku 2020 a 2021. Dotazník byl z důvodu epidemiologické situace rozesílán pouze elektronicky. Pro zjištění skóre emoční inteligence bylo využito českého překladu Škály emoční inteligence SEIS. Výsledky šetření poukazuji na to, že existuje významný rozdíl mezi průměrnou hodnotou mužů a žen v dotazníku SEIS ve prospěch žen. Výpočet korelačního koeficientu neprokázal významnou souvislost mezi mírou emoční inteligence a věkem, ani délkou praxe. Tento výsledek byl shledán jak v rámci celého souboru, tak pro soubor mužů i žen.

  • Czech name

    Sledování emoční inteligence u učitelů

  • Czech description

    Cílem šetření bylo zmapování míry emoční inteligence u souboru dnešních učitelů. Dílčími cíli bylo zjistit, zdali existuje rozdíl ve skóre emoční inteligence mezi muži a ženami a zároveň zjistit, zda emoční inteligence souvisí s věkem a délkou pracovní zkušenosti. Výzkumný soubor tvořilo 440 učitelů základních a středních škol, z toho 152 mužů (průměrný věk 44,9) a 288 žen (průměrný věk 45, 17). Sběr dat probíhal v období přelomu roku 2020 a 2021. Dotazník byl z důvodu epidemiologické situace rozesílán pouze elektronicky. Pro zjištění skóre emoční inteligence bylo využito českého překladu Škály emoční inteligence SEIS. Výsledky šetření poukazuji na to, že existuje významný rozdíl mezi průměrnou hodnotou mužů a žen v dotazníku SEIS ve prospěch žen. Výpočet korelačního koeficientu neprokázal významnou souvislost mezi mírou emoční inteligence a věkem, ani délkou praxe. Tento výsledek byl shledán jak v rámci celého souboru, tak pro soubor mužů i žen.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Změna sborník odborných příspěvků

  • ISBN

    978-80-244-6174-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    18

  • Pages from-to

    339-356

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Jan 31, 2022

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article