Didactics of electrical engineering : Developing problem-solving competences
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73619636" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73619636 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.bookport.cz/kniha/didaktika-elektrotechniky-12242/" target="_blank" >https://www.bookport.cz/kniha/didaktika-elektrotechniky-12242/</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24463063" target="_blank" >10.5507/pdf.23.24463063</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Didaktika elektrotechniky : Rozvíjení kompetencí k řešení problémů
Original language description
Publikace se tematicky věnuje oblasti oborové, resp. předmětové didaktice, konkrétně didaktice elektrotechniky, která má mimořádný význam pro odborné technické vzdělávání, neboť tvoří jeho klíčovou část jak v praxi, tak v přípravě učitelů takto zaměřených disciplín.Publikace svým obsahem nastiňuje myšlenkový systém, který čtenáře uvede do vymezené vědní oblasti a svou logikou utřídění látky i vhledem do soustavy jejího výkladu poskytuje potřebné teoreticko-praktické poznání. Rozšiřuje tak základ, který je učiteli dán obecnou didaktikou o oborovou, předmětovou didaktiku, která své poznatky čerpá z obecné pedagogiky a didaktiky, ale především z příslušné odborné dimenze přípravy učitele elektrotechnických předmětů. Kromě rozboru témat spojených s předmětovou didaktikou jsou součástí publikace rovněž výsledky několikaletého výzkumu v oblastech moderních technologií, nástrojů rozvíjejících technickou a zároveň digitální gramotnost.Publikace je z pohledu svého zaměření unikátní, nemající v rámci středoevropského regionu obdoby. Je určena především studentům učitelství odborných předmětů, ale také začínajícím i praktikujícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet své dosavadní zkušenosti v oboru elektrotechniky v souvislostech se vzděláváním dalších generací v technologických možnostech 21. století.
Czech name
Didaktika elektrotechniky : Rozvíjení kompetencí k řešení problémů
Czech description
Publikace se tematicky věnuje oblasti oborové, resp. předmětové didaktice, konkrétně didaktice elektrotechniky, která má mimořádný význam pro odborné technické vzdělávání, neboť tvoří jeho klíčovou část jak v praxi, tak v přípravě učitelů takto zaměřených disciplín.Publikace svým obsahem nastiňuje myšlenkový systém, který čtenáře uvede do vymezené vědní oblasti a svou logikou utřídění látky i vhledem do soustavy jejího výkladu poskytuje potřebné teoreticko-praktické poznání. Rozšiřuje tak základ, který je učiteli dán obecnou didaktikou o oborovou, předmětovou didaktiku, která své poznatky čerpá z obecné pedagogiky a didaktiky, ale především z příslušné odborné dimenze přípravy učitele elektrotechnických předmětů. Kromě rozboru témat spojených s předmětovou didaktikou jsou součástí publikace rovněž výsledky několikaletého výzkumu v oblastech moderních technologií, nástrojů rozvíjejících technickou a zároveň digitální gramotnost.Publikace je z pohledu svého zaměření unikátní, nemající v rámci středoevropského regionu obdoby. Je určena především studentům učitelství odborných předmětů, ale také začínajícím i praktikujícím učitelům a všem ostatním, kteří mají zájem promýšlet své dosavadní zkušenosti v oboru elektrotechniky v souvislostech se vzděláváním dalších generací v technologických možnostech 21. století.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-6306-3
Number of pages
171
Publisher name
Univerzita Palackého v Olomouci
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—