All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Social pedagogue's work with the pupil's family

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73621561" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73621561 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-socialnich-studii/dokumenty/publikace-ke-stazeni/socialia-2023_sbornik_e-verze.pdf" target="_blank" >https://www.uhk.cz/file/edee/pedagogicka-fakulta/pdf/pracoviste-fakulty/ustav-socialnich-studii/dokumenty/publikace-ke-stazeni/socialia-2023_sbornik_e-verze.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Rovina práce sociálního pedagoga s rodinou žáka

  • Original language description

    Rodinné prostředí může být pro dítě nekonečným zdrojem patologií a nej-různějších problémů, které se pak negativně projevují nejen v jeho duševním zdraví, ale také v chování, v přístupu ke vzdělávání, jeho celkovém vývoji a dalších oblastech. Komunikace s takovýmito rodinami je pro školu velmi náročná. Klíčovou roli v tomto sehrává sociální pedagog, který bývá častokrát prvním pracovníkem, se kterým rodina naváže důvěrnější a spolupracující vztah.Tento příspěvek přináší zkušenosti několika málo sociálních pedagogů, kteří během své práce s rodinami žáků, ale i se samotnými žáky, čelili nejrůz-nějším výzvám a dilematům. Je zřejmé, že klíčovou rolí sociálního pedagoga je být oporou.

  • Czech name

    Rovina práce sociálního pedagoga s rodinou žáka

  • Czech description

    Rodinné prostředí může být pro dítě nekonečným zdrojem patologií a nej-různějších problémů, které se pak negativně projevují nejen v jeho duševním zdraví, ale také v chování, v přístupu ke vzdělávání, jeho celkovém vývoji a dalších oblastech. Komunikace s takovýmito rodinami je pro školu velmi náročná. Klíčovou roli v tomto sehrává sociální pedagog, který bývá častokrát prvním pracovníkem, se kterým rodina naváže důvěrnější a spolupracující vztah.Tento příspěvek přináší zkušenosti několika málo sociálních pedagogů, kteří během své práce s rodinami žáků, ale i se samotnými žáky, čelili nejrůz-nějším výzvám a dilematům. Je zřejmé, že klíčovou rolí sociálního pedagoga je být oporou.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    SOCIALIA 2023. Sociálně pedagogická analýza současné rodiny

  • ISBN

    978-80-7435-916-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    "224 "- 232

  • Publisher name

    Gaudeamus

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Oct 11, 2023

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article