All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Natural Science Didactics

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73623508" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73623508 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://obd.upol.cz/id_publ/333203395" target="_blank" >https://obd.upol.cz/id_publ/333203395</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/pdf.23.24463018" target="_blank" >10.5507/pdf.23.24463018</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Didaktika přírodovědy

  • Original language description

    Cílem monografie je představit přírodovědné vzdělávání žáků 1.stupně v plné šíři a nastínit cestu ke zvyšování úrovně tohoto typu vzdělávání. Tento potenciál je prezentován obsahem přírodovědného vzdělávání, který odpovídá vzdělávacím potřebám současných žáků a zároveň požadavku na zvyšování úrovně jejich přírodovědné gramotnosti a environmentální senzitivity. Monografie představuje nabídku vyučovacích forem a strategií, metod s vyšší participací žáků i charakteristiku podnětného a bezpečného vzdělávacího prostředí. Důraz je kladen též na problematiku formativního hodnocení, jeho principy, strategie a prostředky v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni základní školy a roli primárního pedagoga jako facilitátora výchovně vzdělávacího procesu. Analýza kompetencí učitelů v oblasti implementace konstruktivistických přístupů ve výuce na 1. stupni základní školy je výsledkem publikovaného výzkumu.

  • Czech name

    Didaktika přírodovědy

  • Czech description

    Cílem monografie je představit přírodovědné vzdělávání žáků 1.stupně v plné šíři a nastínit cestu ke zvyšování úrovně tohoto typu vzdělávání. Tento potenciál je prezentován obsahem přírodovědného vzdělávání, který odpovídá vzdělávacím potřebám současných žáků a zároveň požadavku na zvyšování úrovně jejich přírodovědné gramotnosti a environmentální senzitivity. Monografie představuje nabídku vyučovacích forem a strategií, metod s vyšší participací žáků i charakteristiku podnětného a bezpečného vzdělávacího prostředí. Důraz je kladen též na problematiku formativního hodnocení, jeho principy, strategie a prostředky v přírodovědném vzdělávání na 1. stupni základní školy a roli primárního pedagoga jako facilitátora výchovně vzdělávacího procesu. Analýza kompetencí učitelů v oblasti implementace konstruktivistických přístupů ve výuce na 1. stupni základní školy je výsledkem publikovaného výzkumu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-6301-8

  • Number of pages

    142

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book