All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Virtual Instruments in Technical Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73623645" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73623645 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=i&ID=21591" target="_blank" >https://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=i&ID=21591</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Virtuální instrumentace v technické edukaci

  • Original language description

    Spojíme-li konstruktivistický přístup s praktickou elektrotechnickou laboratorní edukací ve virtuálním světě internetu, dostaneme systém podporující rozvoj transverzálních kompetencí v kombinaci s úzce vázanými oborovými kompetencemi v elektrotechnice. Tedy rozvoj odborných kompetencí ve spojení s kompetencemi digitálními, informatickými i tvůrčími. Předložený příspěvek přináší pohled na možnosti takovéto realizace laboratorní edukace, která využívá on-line prostředí internetu a aplikací v něm dostupných, ale na bázi teoretických poznatků z elektrotechniky bez kterých není možné realizovat rozvoj jakýchkoli znalostí, vědomostí i dovedností. Přístup ze strany učitele k výuce v tomto pojetí má však v mnohém odlišné znaky od běžně vedené „klasické“ výuky A tady vzniká otázka, zda učitelé jsou na tuto realitu dostatečně připraveni.

  • Czech name

    Virtuální instrumentace v technické edukaci

  • Czech description

    Spojíme-li konstruktivistický přístup s praktickou elektrotechnickou laboratorní edukací ve virtuálním světě internetu, dostaneme systém podporující rozvoj transverzálních kompetencí v kombinaci s úzce vázanými oborovými kompetencemi v elektrotechnice. Tedy rozvoj odborných kompetencí ve spojení s kompetencemi digitálními, informatickými i tvůrčími. Předložený příspěvek přináší pohled na možnosti takovéto realizace laboratorní edukace, která využívá on-line prostředí internetu a aplikací v něm dostupných, ale na bázi teoretických poznatků z elektrotechniky bez kterých není možné realizovat rozvoj jakýchkoli znalostí, vědomostí i dovedností. Přístup ze strany učitele k výuce v tomto pojetí má však v mnohém odlišné znaky od běžně vedené „klasické“ výuky A tady vzniká otázka, zda učitelé jsou na tuto realitu dostatečně připraveni.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

    1339-9888

  • Volume of the periodical

    12

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    38-42

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database