Virtual Instruments in Technical Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73623645" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73623645 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=i&ID=21591" target="_blank" >https://www.fpv.umb.sk/app/cmsFile.php?disposition=i&ID=21591</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Virtuální instrumentace v technické edukaci
Original language description
Spojíme-li konstruktivistický přístup s praktickou elektrotechnickou laboratorní edukací ve virtuálním světě internetu, dostaneme systém podporující rozvoj transverzálních kompetencí v kombinaci s úzce vázanými oborovými kompetencemi v elektrotechnice. Tedy rozvoj odborných kompetencí ve spojení s kompetencemi digitálními, informatickými i tvůrčími. Předložený příspěvek přináší pohled na možnosti takovéto realizace laboratorní edukace, která využívá on-line prostředí internetu a aplikací v něm dostupných, ale na bázi teoretických poznatků z elektrotechniky bez kterých není možné realizovat rozvoj jakýchkoli znalostí, vědomostí i dovedností. Přístup ze strany učitele k výuce v tomto pojetí má však v mnohém odlišné znaky od běžně vedené „klasické“ výuky A tady vzniká otázka, zda učitelé jsou na tuto realitu dostatečně připraveni.
Czech name
Virtuální instrumentace v technické edukaci
Czech description
Spojíme-li konstruktivistický přístup s praktickou elektrotechnickou laboratorní edukací ve virtuálním světě internetu, dostaneme systém podporující rozvoj transverzálních kompetencí v kombinaci s úzce vázanými oborovými kompetencemi v elektrotechnice. Tedy rozvoj odborných kompetencí ve spojení s kompetencemi digitálními, informatickými i tvůrčími. Předložený příspěvek přináší pohled na možnosti takovéto realizace laboratorní edukace, která využívá on-line prostředí internetu a aplikací v něm dostupných, ale na bázi teoretických poznatků z elektrotechniky bez kterých není možné realizovat rozvoj jakýchkoli znalostí, vědomostí i dovedností. Přístup ze strany učitele k výuce v tomto pojetí má však v mnohém odlišné znaky od běžně vedené „klasické“ výuky A tady vzniká otázka, zda učitelé jsou na tuto realitu dostatečně připraveni.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
1339-9888
Volume of the periodical
12
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
5
Pages from-to
38-42
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—