THE PRINCIPLE OF VISUALIZATION IN MATHEMATICS USING GEOGEBRA
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F23%3A73624059" target="_blank" >RIV/61989592:15410/23:73624059 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://emejournal.upol.cz/Issues/Vol5No2/Vol5No2_Wossala.pdf" target="_blank" >https://emejournal.upol.cz/Issues/Vol5No2/Vol5No2_Wossala.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ZÁSADA NÁZORNOSTI V MATEMATICE S VYUŽITÍM PROGRAMU GEOGEBRA
Original language description
Didaktické zásady jsou jednou z klíčových oblastí vzdělávacího procesu. Bez jejich dodržování mohou nastat problémy při dosahování vymezených cílů vzdělávání. Ve výuce matematiky lze názornost podpořit mnoha způsoby – různými modely, schématy, ilustracemi, obrázky. Digitální technologie nám nabízí další úroveň rozvoje názornosti při hodinách matematiky. V tomto článku jsou prezentovány příklady dobré praxe využitelné ve výuce matematiky s využitím programu GeoGebra. Tyto náměty mohou být inspirací pro vyučující, kteří zakomponování programu GeoGebra do své pedagogické praxe teprve zvažují.
Czech name
ZÁSADA NÁZORNOSTI V MATEMATICE S VYUŽITÍM PROGRAMU GEOGEBRA
Czech description
Didaktické zásady jsou jednou z klíčových oblastí vzdělávacího procesu. Bez jejich dodržování mohou nastat problémy při dosahování vymezených cílů vzdělávání. Ve výuce matematiky lze názornost podpořit mnoha způsoby – různými modely, schématy, ilustracemi, obrázky. Digitální technologie nám nabízí další úroveň rozvoje názornosti při hodinách matematiky. V tomto článku jsou prezentovány příklady dobré praxe využitelné ve výuce matematiky s využitím programu GeoGebra. Tyto náměty mohou být inspirací pro vyučující, kteří zakomponování programu GeoGebra do své pedagogické praxe teprve zvažují.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ELEMENTARY MATHEMATICS EDUCATION JOURNAL
ISSN
2694-8133
e-ISSN
—
Volume of the periodical
5
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
77-86
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—