Word sequence and actual sentence structure
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F24%3A73626151" target="_blank" >RIV/61989592:15410/24:73626151 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=wv2I_dM_jUk&feature=youtu.be" target="_blank" >https://www.youtube.com/watch?v=wv2I_dM_jUk&feature=youtu.be</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kognitivní zkreslení (cognitive bias)
Original language description
Co jsou to kognitivní zkreslení a jak mohou ovlivnit vnímání informací? Co je to konfirmační zkreslení? Jak funguje stádový efekt nebo třeba pštrosí efekt? Co je to stereotypizace a co pravdivostní realativismus? O tom všem v našem novém videu...
Czech name
Kognitivní zkreslení (cognitive bias)
Czech description
Co jsou to kognitivní zkreslení a jak mohou ovlivnit vnímání informací? Co je to konfirmační zkreslení? Jak funguje stádový efekt nebo třeba pštrosí efekt? Co je to stereotypizace a co pravdivostní realativismus? O tom všem v našem novém videu...
Classification
Type
A - Audiovisual production
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
—
Place of publication
—
Publisher/client name
—
Version
—
Carrier ID
—