Marketing strategy of tourism´s dectination
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F00%3A00000086" target="_blank" >RIV/61989592:15510/00:00000086 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Original language description
Cestovní ruch je významnou součástí národního hospodářství. V současné zostřující se konkurenci na trhu cestovního ruchu je jednou z možností, jak uspět na mezinárodním trhu, vypracování marketingových strategií jednotlivých destinací cestovního ruchu. Vpříspěvku jsou vymezeny pojmy marketing, marketing cestovního ruchu a destinace cestovního ruchu. Doporučený postup při přípravě marketingové strategie cestovního ruchu v destinaci má obecnou platnost a může být aplikován na marketingové strategie destinací na všech úrovních.
Czech name
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
BC - Theory and management systems
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2000
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Česká ekonomika 2000: sborník z mezinárodní konference, očekávání - skutečnosti - perspektivy
ISBN
80-7248-059-6
Number of pages of the result
396
Pages from-to
—
Number of pages of the book
—
Publisher name
Slezká univerzita , Obchodně podnikatelská fakulta
Place of publication
Opava
UT code for WoS chapter
—