Peer teaching from the point of view of professional preparation
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F05%3A00002403" target="_blank" >RIV/61989592:15510/05:00002403 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů
Original language description
Hlavním cílem studie bylo porovnat habituální a progresivní přístup z hlediska role žáka, vzájemného vyučování žáků a vzájemného hodnocení žáků. Ke sběru dat byl použit standardizovaný dotazník. Z výsledků vyplynulo, že žáci hodnotí pozitivněji progresivní vyučovací jednotky než habituální a to jak v tělesné výchově, tak v jiných aprobačních předmětech. Úroveň vzájemného hodnocení žáků byla přibližně stejná v habituálních i progresivních vyučovacích jednotkách. Studenti na pedagogických praxích nebyli ani přes zjevnou snahu schopni ve vyučovacích jednotkách navodit příznivé podmínky pro vzájemné vyučování a hodnocení žáků.
Czech name
Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů
Czech description
Hlavním cílem studie bylo porovnat habituální a progresivní přístup z hlediska role žáka, vzájemného vyučování žáků a vzájemného hodnocení žáků. Ke sběru dat byl použit standardizovaný dotazník. Z výsledků vyplynulo, že žáci hodnotí pozitivněji progresivní vyučovací jednotky než habituální a to jak v tělesné výchově, tak v jiných aprobačních předmětech. Úroveň vzájemného hodnocení žáků byla přibližně stejná v habituálních i progresivních vyučovacích jednotkách. Studenti na pedagogických praxích nebyli ani přes zjevnou snahu schopni ve vyučovacích jednotkách navodit příznivé podmínky pro vzájemné vyučování a hodnocení žáků.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2005
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Pedagogické kinantropologie
ISBN
80-7368-159-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
143
Pages from-to
51-56
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
Event location
Frýdlant nad Ostravicí
Event date
Jan 1, 2005
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—