All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Peer teaching from the point of view of professional preparation

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F05%3A00002403" target="_blank" >RIV/61989592:15510/05:00002403 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů

  • Original language description

    Hlavním cílem studie bylo porovnat habituální a progresivní přístup z hlediska role žáka, vzájemného vyučování žáků a vzájemného hodnocení žáků. Ke sběru dat byl použit standardizovaný dotazník. Z výsledků vyplynulo, že žáci hodnotí pozitivněji progresivní vyučovací jednotky než habituální a to jak v tělesné výchově, tak v jiných aprobačních předmětech. Úroveň vzájemného hodnocení žáků byla přibližně stejná v habituálních i progresivních vyučovacích jednotkách. Studenti na pedagogických praxích nebyli ani přes zjevnou snahu schopni ve vyučovacích jednotkách navodit příznivé podmínky pro vzájemné vyučování a hodnocení žáků.

  • Czech name

    Vzájemné vyučování žáků z aspektu profesní přípravy učitelů

  • Czech description

    Hlavním cílem studie bylo porovnat habituální a progresivní přístup z hlediska role žáka, vzájemného vyučování žáků a vzájemného hodnocení žáků. Ke sběru dat byl použit standardizovaný dotazník. Z výsledků vyplynulo, že žáci hodnotí pozitivněji progresivní vyučovací jednotky než habituální a to jak v tělesné výchově, tak v jiných aprobačních předmětech. Úroveň vzájemného hodnocení žáků byla přibližně stejná v habituálních i progresivních vyučovacích jednotkách. Studenti na pedagogických praxích nebyli ani přes zjevnou snahu schopni ve vyučovacích jednotkách navodit příznivé podmínky pro vzájemné vyučování a hodnocení žáků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Pedagogické kinantropologie

  • ISBN

    80-7368-159-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    143

  • Pages from-to

    51-56

  • Publisher name

    Ostravská univerzita

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Frýdlant nad Ostravicí

  • Event date

    Jan 1, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article